Weź udział w kongresie For Social Media już 23-24 maja!

Już w przyszłym tygodniu widzimy się na Kongresie For Social Media w Gdańsku (lub online) i nie możemy się doczekać!

For Social Media (ForSM) 23-24 maja 2022 roku
  • Będzie intensywnie, z pomysłem i pracowicie!
  • Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi
  • Dołącz do treningu z social media dla firm: 23-24.05.2022, online lub w Gdańsku – jak wolisz!

Pierwszego dnia zaczynamy dzień tematem:

  • trendów w sm, żeby wiedzieć co w trawie piszczy! Później garść pomysłów na
  • reklamy wykorzystujące format video

Spokojnie… potem kawa.

Następnie temat obowiązkowy czyli:

  • tik tok! A po nim jak budować ciekawe 
  • historie związane z twoją firmą.

I czas na przerwę i wspólny lunch!

Na wykład nr 5 bądź punktualnie poćwiczymy:

  • taktyki w social media. Potem bierzemy się za pomysły 
  • jak zaangażować na nowo naszych odbiorów by jako marka wciąż być atrakcyjnym. I wtedy czas na chwilę oddechu, żeby z energią zaplanować
  • nasze strategie obecności w mediach społecznościowych. Na koniec (chodź nie do końca) ćwiczenia z
  • pisania tweetów!

W ciągu dnia mamy trening z robienia TikToków, którym pobawimy się też na wieczornym spotkaniu i zobaczymy jakie robimy postępy! Pierwszy dzień spędzimy naprawdę razem.

Wtorek otwieramy

  • nowościami na Linkedin – a w maju wchodzi ich naprawdę sporo! Później dobry
  • konkurs na instagramie przynosi niebywałe rezultaty – polubisz to.

Chwila oddechu i spokojnie bierzemy się za:

  • propozycje taktyk reklamowych na fb. Potem dobre, skuteczne 
  • konto firmowe na you tubie nie będzie miało przed nami tajemnic!

Lunch i kolejny blok treningowy: 

  • Budowa content planu>>> przepis na realizację dobrej
  • strategi dla firmy w social media (kolejnych kilka propozycji) 
  • i w końcu ciekawe formaty, które dziś mogą być zauważone w gąszczu komunikatów.

A to nie wszystko! Duuuużo praktyki:

▪ trenujemy TikToki,
▪ reelsy,
▪ audyt kont reklamowych,
▪ topowe konto na linkedin,
▪ tweetujemy – rób to dobrze!

2 dni treningu z marketingu w social media! Zapraszamy!

Kongres For Social Media | 23-24.05.22 | Gdańsk | forsm.pl

Agenda wydarzenia

23 maja start 9:00-16:30 | poniedziałek

Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media, Agata Kostrzewa

  • Jak budować opowieść o marce w social mediach?
  • Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca?
  • Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego?
  • Spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy. Dobrze zbudowana opowieść sprawia, że produkt przestaje być tylko rzeczą czy produktem z których korzysta klient, a staje się elementem jego/jej życia.

Temat: Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać?, Karolina Bąkowska

  • Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku?
  • Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie?
  • Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym?
  • Tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.

Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska

  • Spadające zasięgi? Niższa aktywność odbiorców na profilach?
  • Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne.
  • Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych?
  • Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.

Temat: Budowanie strategii w social mediach., Łukasz Korczewski

  • Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)
  • O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?
  • Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.
  • Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?
  • Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?
  • Jak ideę przekuć na egzekucję?
  • W jaki sposób planować działania z influencerami?
  • O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?

Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help, Bartosz Walat

Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.

Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć., Agnieszka Banaś

Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka? Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: informacja organizatora | patronat medialny