Już w przyszłym tygodniu widzimy się na Kongresie For Social Media w Gdańsku (lub online) i nie możemy się doczekać!
![For Social Media (ForSM) 23-24 maja 2022 roku](https://i0.wp.com/mobirank.pl/wp-content/uploads/2022/05/ForSM-23-24-maja-2022.png?resize=1110%2C580&ssl=1)
- Będzie intensywnie, z pomysłem i pracowicie!
- Cudowne warunki i atmosfera, żeby poznać nowych ludzi
- Dołącz do treningu z social media dla firm: 23-24.05.2022, online lub w Gdańsku – jak wolisz!
Pierwszego dnia zaczynamy dzień tematem:
- trendów w sm, żeby wiedzieć co w trawie piszczy! Później garść pomysłów na
- reklamy wykorzystujące format video
Spokojnie… potem kawa.
Następnie temat obowiązkowy czyli:
- tik tok! A po nim jak budować ciekawe
- historie związane z twoją firmą.
I czas na przerwę i wspólny lunch!
Na wykład nr 5 bądź punktualnie poćwiczymy:
- taktyki w social media. Potem bierzemy się za pomysły
- jak zaangażować na nowo naszych odbiorów by jako marka wciąż być atrakcyjnym. I wtedy czas na chwilę oddechu, żeby z energią zaplanować
- nasze strategie obecności w mediach społecznościowych. Na koniec (chodź nie do końca) ćwiczenia z
- pisania tweetów!
W ciągu dnia mamy trening z robienia TikToków, którym pobawimy się też na wieczornym spotkaniu i zobaczymy jakie robimy postępy! Pierwszy dzień spędzimy naprawdę razem.
Wtorek otwieramy
- nowościami na Linkedin – a w maju wchodzi ich naprawdę sporo! Później dobry
- konkurs na instagramie przynosi niebywałe rezultaty – polubisz to.
Chwila oddechu i spokojnie bierzemy się za:
- propozycje taktyk reklamowych na fb. Potem dobre, skuteczne
- konto firmowe na you tubie nie będzie miało przed nami tajemnic!
Lunch i kolejny blok treningowy:
- Budowa content planu>>> przepis na realizację dobrej
- strategi dla firmy w social media (kolejnych kilka propozycji)
- i w końcu ciekawe formaty, które dziś mogą być zauważone w gąszczu komunikatów.
A to nie wszystko! Duuuużo praktyki:
▪ trenujemy TikToki,
▪ reelsy,
▪ audyt kont reklamowych,
▪ topowe konto na linkedin,
▪ tweetujemy – rób to dobrze!
2 dni treningu z marketingu w social media! Zapraszamy!
Kongres For Social Media | 23-24.05.22 | Gdańsk | forsm.pl
Agenda wydarzenia
23 maja start 9:00-16:30 | poniedziałek
Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media, Agata Kostrzewa
- Jak budować opowieść o marce w social mediach?
- Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca?
- Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego?
- Spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy. Dobrze zbudowana opowieść sprawia, że produkt przestaje być tylko rzeczą czy produktem z których korzysta klient, a staje się elementem jego/jej życia.
Temat: Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać?, Karolina Bąkowska
- Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku?
- Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie?
- Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym?
- Tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.
Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska
- Spadające zasięgi? Niższa aktywność odbiorców na profilach?
- Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne.
- Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych?
- Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.
Temat: Budowanie strategii w social mediach., Łukasz Korczewski
- Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)
- O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?
- Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.
- Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?
- Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?
- Jak ideę przekuć na egzekucję?
- W jaki sposób planować działania z influencerami?
- O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?
Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help, Bartosz Walat
Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.
Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć., Agnieszka Banaś
Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka? Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy.
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: informacja organizatora | patronat medialny