Weź udział w Kongresie For Social Media – spotkaniu osób odpowiedzialnych za obecność firmy w mediach społecznościowych.
Kolejna edycja Kongresu For Social Media #forSM, czyli dwudniowego treningu z social media marketingu odbędzie się już 23-24 maja 2022 roku w Gdańsku. To jeden z ulubionych kongresów w Polsce i rozwiązanie dla osób prowadzących konta firmowe w mediach społecznościowych. Kongres odbywa się od 2014 roku. Jest bardzo wysoko oceniony przez uczestników.
Jaka tematyka?
- Spotykamy się z ekspertami-praktykami, którzy w codziennej pracy szukają możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.
- Dowiesz się̨ jak wykorzystać konkretne i przemyślane działania w Social Mediach i przełożyć́ swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu.
- Podpowiemy jakie są̨ możliwości poszczególnych kanałów i jak wykorzystać́ je w codziennej praktyce.
- Jakie są trendy – co może być́ dla danej branży szczególnie ważne, i jak się̨ na to przygotować́.
- Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce.
- Obecność na Kongresie sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych.
- Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.
Jeżeli masz swoją markę, którą chciałbyś wypromować w social media, jesteś pracownikiem firmy odpowiedzialnym za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych lub ten obszar jest dla Ciebie ważny biznesowo, to nie może Cię zabraknąć tego dnia! Szykujemy nowe rozwiązania, ciekawe pomysły na social media i działania, które przełożysz na korzyści dla biznesu.
Może Cię zainteresować: Średni czas, jaki spędzamy w social mediach w 2022 roku
W programie między innymi:
Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska, Uniwersytet Jagielloński
Spadające zasięgi? Niższa aktywność odbiorców na profilach? Każdy, kto zajmuje się marketingiem w mediach społecznościowych doskonale zna te problemy, a algorytmy bywają bezlitosne. Jak zatem zaktywizować naszych odbiorców? Co zrobić, poza słynnym CTA lub rozpoczęciem kampanii płatnych? Warto poznać inne sposoby oraz skuteczne a mniej popularne techniki, które sprawdzą się zarówno wśród nowych profili, jak i kont, które mają już spore grono odbiorców.
Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help Bartosz Walat, VMLY&R
Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.
Temat: Budowanie strategii w social mediach. Łukasz Korczewski, Media Monks
- Dlaczego tworzenie strategii jest tak ważne? (wstęp)
- O jakich aspektach należy pamiętać przy przygotowaniu fundamentów pod stworzenie strategii?
- Różnice w budowaniu strategii dla osób publicznych, a marek.
- Jak podejść do analizy konkurencji i kanałów własnych?
- Jak zbudowanać profil konsumenta, ideę, insight i key message?
- Jak ideę przekuć na egzekucję?
- W jaki sposób planować działania z influencerami?
- O czym należy pamiętać, by wypracowana strategia była rzeczywiście egzekwowana?
Temat: Czas na wdrożenie socialowego contentu – co można przeoczyć?Marcin Lorenc, Lite e-Commerce
Wdrażanie contentu w social mediach nie jest jednorazowe – trzeba je stale optymalizować i dopasowywać do potrzeb. Pomaga w tym, między innymi, korzystanie z odpowiednich narzędzi, testowanie i dobrze przygotowana strategia. Skorzystamy na tym jednak dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć, jak to wszystko połączyć i na co zwrócić uwagę na kolejnych etapach. Poznaj wskazówki, które ułatwią i usprawnią publikowanie materiałów na Twoich platformach socialowych.
Temat: Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube oraz tworzyć treści w ciekawy sposób? Przemysław Gajos, LifeTube
Założenie kanału na YouTube nie jest aktualnie żadnym problemem, podobnie jak popełnienie częstego błędu, jakim jest zamienienie go w agregat skupiający wszystkie produkowane przez naszą markę wideo. To, co stanowi prawdziwe wyzwanie, to wykreowanie kanału, który stanie się efektywnym miejscem komunikacji przyciągającym widzów i skupiającym wokół siebie aktywną społeczność. Jak zatem znaleźć pomysł na kanał, co jest kluczowe przy produkowaniu wideo na YT, jakich błędów unikać – pytań, które należy sobie postawić przed rozpoczęciem działań na YouTube jest całe mnóstwo. Podczas swojego wystąpienia postaram się odpowiedzieć na jak najwięcej z nich oraz przybliżyć kluczowe tajniki platformy.
Temat: Meta (Facebook) Ads – 5 taktyk, dzięki którym lepiej przejdziesz przez ciemne doliny w kampaniach reklamowych.Mateusz Nowak, Niebieski Lis
- sytuacja 1: ograniczony budżet reklamowy
- sytuacja 2: mocne SEO i produkt, który nie pasuje do social mediów
- sytuacja 3: słabe wyniki mimo przyrostu klientów
- sytuacja 4: sufit skalowania kampanii
- sytuacja 5: brak danych z Pixela
Temat: Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać? Karolina Bąkowska, GoldenSubmarine
Czy tylko marka dla młodych ma szansę na TikToku? Jak dobrać narzędzia i działać skutecznie? Co jeśli nie dysponuję pokaźnym budżetem mediowym? Podczas prezentacji uzyskasz odpowiedź na te i wiele innych pytań wprowadzających w tajniki efektywnych działań reklamowych na najszybciej rozwijającej się platformie społecznościowej w Polsce.
Temat: Jak stworzyć konkurs na Instagramie który dotrze do pół miliona odbiorców.Aneta Chrzanowska, Eobuwie.pl
Konkursy na Instagramie są jedną z najpopularniejszych form zaangażowania fanów w mediach społecznościowych. Podczas mojej prezentacji opowiem Ci w jak zaplanować konkurs, który wzbudzi duże zainteresowanie i zasięg organiczny. Dowiesz się jakie są rodzaje konkursów i w realizacji jakiego celu mogą Ci pomóc. Przedstawię przykłady konkursów, które „rozbiły bank”.
Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć. Agnieszka Banaś, Monday Group
Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka?
Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy.
Temat: Ciekawy formaty i przekaz – czyli jak na nowo rozbudzić znudzonego i zblazowanego konsumenta. Wojtek Kardyś, GOOD FOR YOU
Co działa, co jest w trendzie, a co jest mrzonką i spekulacją marketingową?!
O influencerach, video, metaversum i NFT.
Temat: Jak nadążyć za zmianami na LinkedInie? Taktyki i nowości/zmiany w praktycznym zastosowaniu. Adrian Gamoń
W ciągu ostatnich dwóch miesięcy LinkedIn wprowadził sporo zmian, które mogą być świetną okazją do modyfikacji taktyk biznesowych na LInkedInie.
Dzięki mojej prelekcji:
- poznasz zmiany, jakie zaszły/zachodzą/lub niebawem zajdą na LinkedInie (dot. strony firmowej, profilu osobowego, treści i płatnych kampanii),
- będziesz wiedzieć, kiedy i jak korzystać optymalnie z profilu osobowego w trybie autora, jak skuteczniej generować leady za pomocą strony firmowej
- będziesz wiedzieć jak zaadaptować się do sporych zmian w menedżerze reklam i jeszcze skuteczniej korzystać z płatnych kampanii,
- zaktualizujesz wiedzę na temat algorytmu treści.
Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media. Agata Kostrzewa, Narrative Impact
Jak budować opowieść o marce w social mediach?Jakie cechy powinna mieć opowieść, żeby była angażująca? Kto jest naszym sprzymierzeńcem, a co może okazać się przeszkodą w osiągnięciu tego? Podczas wystąpienia odpowiem na te i inne pytania, które sprawią, że spojrzycie na komunikację w social mediach z nowej perspektywy.
Temat: What’s the problem – czyli dlaczego projektując strategie komunikacji należy zwracać uwagę na wyzwania i odpowiednio je formułować.Mateusz Suryś, VMLR&Y
Po co stawiać sobie wyzwania i szukać problemu w całym? Dlaczego strategia komunikacji nie opiera się wyłącznie na insighcie. A także jak nie komplikować sobie życia przygotowując kampanie w social mediach.
BONUS: do każdego biletu udostępniamy wykłady z 2 ostatnich edycji kongresu ForSM:
- Matryca strategii komunikacji, czyli jak stworzyć własne narzędzie porządkujące harmonogram publikacji w Mediach Społecznościowych. / Dawid Zając
- Już nie tylko filmy: o dodatkowych funkcjonalnościach na YouTube oraz tym, dlaczego i jak powinniśmy z nich korzystać. / Przemysław Gajos
- Czego o komunikacji na Linkedin może nauczyć nas Michał Holc? / Miłosz Jacyna
- Metaverse już tu jest: rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. / Jan Ożarowski
- Make Media Social Again. / Adam Kręgielewski
- Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika. / Agata Patoła
- Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom. / Piotr Gatys
- Co zamiast Facebooka? – czyli subiektywny przegląd mediów, które (mogą), ale nie muszą zastąpić giganta. / Martyna Picheta, Mateusz Suryś
- Możliwości reklamowe LinkedIn Ads – czego unikać i na czym skupić swoją uwagę. / Krzysztof Janosiewicz
- O strategii w Social Media jako przemyślanej sekwencji działań do ułożonego planu. / Anna Ledwoń-Blacha
- Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes. / Marta Szufranowicz
- To NIE JEST rok video i dlatego Tiktok ma sens. / Agnieszka Banaś
- Co zrobić, żeby zepsuć kampanię reklamową na Facebooku i Instagramie i stracić trochę pieniędzy. / Jan Zając
- User Generated Content jako narzędzie marketingowe. / Katarzyna Brożyna
- Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha
- YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek
- Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas
- Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska
- Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak
- LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń
- W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna
- Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie / Agata Patoła
- Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha
- Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka
- Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur
- Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos
- Podcasty w marketingu? / Marta Janus
Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!
BILETY: www.forsm.pl
W pakiecie:
- Udział w 2 dniach konferencji w wersji stacjonarne
- After party
- Spotkania plenerowe w trakcie kongresu
- Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej.
- Możliwość indywidualnych konsultacji z prelegentami.
- Welcome pack.
- Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce.
- Podczas dłuższej przerwy lunch.
- Sesje Q&A
- Certyfikat potwierdzający uczestnictwo
Masz pytania? 👉 forsm@indm.pl
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: patronat medialny