Nowe logotypy operatora komórkowego Plus i telewizji Polsat rozpoczynają zmiany w portfolio marek Grupy Polsat Plus oraz strategii ich komunikacji.
Zmiana logotypów marek Grupy Polsat Plus ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów. Wkrótce dowiemy się zapewne o kolejnych krokach i zmianach. Grupa Polsat Plus jest dzisiaj obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce, mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi. Są to kompleksowe pakiety usług i produktów z segmentu telekomunikacji – pod marką Plus oraz produkcja i dostarczanie kontentu medialnego – pod marką Polsat.
Nowe logotypy Plusa i Polsatu mają odzwierciedlać czytelną wizję marek
Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus. Nowe logotypy strategicznych i kluczowych marek Plus (odpowiadającej za „connectivity”) i Polsat (odpowiadającej za „content”) w sposób spójny identyfikują je z grupą.
Znaki zostały zaprojektowane z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory.
- Zielony kolor Plusa ma symbolizować między innymi innowacje i rozwój oraz troskę o środowisko i lepsze życie.
- Żółty kolor Polsatu oznacza energię, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem.
Dzięki temu marki będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z grupą, jednocześnie zachowując swój indywidulany charakter i przekaz.

Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie” – mówi Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.
Zaprezentowane nowe logotypy rozpoczynają ewolucyjne zmiany w portfolio marek Grupy oraz strategii ich komunikacji. Zmiana ta ma charakter stopniowy, jest zaplanowana i rozłożona w czasie na kilka etapów. O kolejnych krokach w tym zakresie będziemy informować na bieżąco.
źródło: Grupa Polsat Plus