Polacy zrobili już 5 mln przejazdów e-hulajnogami Lime

Lime celebruje 5 milionów przejazdów w Polsce i udostępnia kody na darmowe przejazdy – dowiedz się więcej o popularności e-hulajnóg w Polsce!

E-hulajnogi Lime

Wraz z początkiem nowego roku użytkownicy Lime w Polsce przekroczyli liczbę 5 milionów przejazdów. Ten kolejny kamień milowy w działalności lidera mikromobilności na naszym rynku wskazuje na rosnącą popularność pojazdów elektrycznych wśród mieszkańców polskich miast. Aby uczcić rekordowy wynik, Lime udostępnia promocyjny kod: LIME5M, umożliwiający odbycie darmowego przejazdu hulajnogą przez nowych użytkowników.

E-hulajnogą przez polskie miasta

Hulajnogi elektryczne Lime pojawiły się w Polsce pod koniec 2018 r. i szybko stały się integralnym elementem systemu komunikacji miejskiej, umożliwiając wygodny i szybki transport. W niewiele ponad rok użytkownicy Lime w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu wykonali ponad 5 milionów przejazdów. Osiągnięcie jest jeszcze bardziej imponujące, jeśli weźmiemy pod uwagę to, że pierwszy milion przejazdów został przekroczony w maju ubiegłego roku, a pozostałe 4 miliony miały miejsce w ciągu zaledwie 8 ostatnich miesięcy.

Z tej okazji Lime udostępnia nowym użytkownikom aplikacji we wszystkich polskich miastach kod na darmowy przejazd do 10 złotych (14 minut). Aby skorzystać z oferty, wystarczy wpisać w aplikacji w sekcji Portfel → Kupony promocyjne kod o treści: LIME5M, który można wykorzystać do końca kwietnia br.


Mikromobilność i oferowane przez nią rozwiązania są coraz bardziej zauważalne na ulicach miast w Europie i poza nią. Dane takie jak 5 milionów przejazdów w Polsce oraz ponad 100 milionów przejazdów na świecie, są potwierdzeniem popularyzacji tego trendu. Upewniają nas również,  że usługi oferowane przez Lime są odpowiedzią na realne potrzeby miast i ich mieszkańców, coraz chętniej korzystających z alternatywnych środków transportu. –
komentuje Paulina Ackermann, dyrektor Lime w Polsce, Czechach i na Węgrzech

Mieszkańcy chętnie korzystają z Lime, aby dotrzeć do centrów miast i ich zabytkowych części, często niedostępnych dla ruchu samochodowego lub charakteryzujących się trudnościami
w znalezieniu miejsca parkingowego. Wśród najpopularniejszych miejsc rozpoczęcia
bądź zakończenia podróży w Polsce znajdują się m.in. Stare Miasto w Warszawie, Stary Browar w Poznaniu oraz Plac Solny we Wrocławiu.

Aż 34 procent użytkowników Lime w Polsce podaje przyjemność użytkowania jako główny powód korzystania z e-hulajnóg, natomiast dla 28 procent to komfort jest kluczowym czynnikiem wyboru. Dane Lime również pokazują, że hulajnogi elektryczne są wypożyczane przede wszystkim przez mieszkańców miast, którzy stanowią 84 procent wszystkich użytkowników.  Jednocześnie stanowią dużą atrakcję dla turystów, pozwalając na wygodne zwiedzanie. Osoby odwiedzające polskie miasta, w których działa Lime, to aż 16 procent użytkowników. Firma sprawdziła również rekordowe statystyki związane z: przebytym dystansem – 25 km, czasem wypożyczenia hulajnogi – 120 minut  oraz liczbą wypożyczeń przypadającą na najaktywniejszego użytkownika – aż 734 razy!

Lime ogłasza pilotażowe wdrożenie wymiennych baterii

Rozwiązania szyte na miarę dla mieszkańców współczesnych miast

Zarówno miasta, jak i ich mieszkańcy borykają się w problemami tj. korki, problemy
z zaparkowaniem samochodu, zanieczyszczenie powietrza czy niewystarczająca oferta transportu publicznego. Lime wychodzi naprzeciw tym kwestiom i oferuje alternatywne rozwiązania, stworzone w oparciu o potrzeby konsumentów.

Obserwując ich zachowania, a także analizując dotychczas dostępne produkty, w ciągu ostatnich miesięcy firma wprowadziła szereg nowych innowacyjnych rozwiązań, tj. przejazdy grupowe, zdalną rezerwację hulajnóg oraz tygodniowy abonament LimePass na nielimitowaną liczbę odblokowań za 19,99 zł. Dane firmy wskazują, że już co piąty użytkownik w Polsce wypożyczając hulajnogę, korzysta właśnie z funkcji przejazdów grupowych. Statystyki pokazują również, że Lime cieszy się niemal taką samą popularnością wśród użytkowników systemu Android (51 procent) i iOS (49 procent).

Kwestia bezpieczeństwa zarówno użytkowników hulajnóg, jak i innych osób korzystających z przestrzeni miejskiej jest dla Lime kluczowa. Z tego względu firma podejmuje działania ukierunkowane na nieustanne ulepszanie swoich usług i produktów, oraz edukowanie użytkowników pojazdów. Za przykład mogą posłużyć tu, m.in. warsztaty bezpiecznej jazdy zorganizowane podczas Tygodnia Zrównoważonego Transportu w Polsce oraz innych państwach w Europie i wdrożona globalnie kampania Respect the Ride.

Sprzęt oferowany przez firmę, w tym najnowszy model hulajnogi, także projektowany jest
w sposób uwzględniający przede wszystkim kwestie bezpieczeństwa i komfortu użytkowania.
Co więcej zastosowanie modułowej konstrukcji oraz wytrzymalszych materiałów sprawia, że cykl życia najnowszych hulajnóg Lime to ponad półtora roku intensywnego użytkowania.
Stanowi to kolejny krok firmy ku wypracowaniu jak najbardziej zrównoważonego modelu operacyjnego i oferowaniu usług przyjaznych nie tylko użytkownikom przestrzeni miejskiej,
ale także środowisku.

Historie sukcesu polskich przedstawicieli Lime w koordynowaniu działań w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce

Sukcesy operacyjne Lime i imponujące wyniki, takie jak ponad 100 milionów przejazdów
na świecie, to w dużej mierze zasługa ekspertów lokalnie pracujących w strukturach firmy
oraz jej zewnętrznych partnerów.

Firma zatrudnia osoby z wieloletnim, bogatym doświadczeniem zawodowym, które z powodzeniem skoordynowały wprowadzenie usług na nowe rynki.  Ich różnorodne profile i kompetencje w wielu obszarach stymulują również dużą efektywność działań Lime w miastach, gdzie usługi operatora są już dostępne.

Nielimitowana liczba odblokowywań hulajnóg Lime z tygodniowym abonamentem LimePass

Jedne z kluczowych funkcji obejmowane są przez Polaków, którzy odnoszą sukcesy zarówno
na rynku lokalnym, jak i na scenie międzynarodowej. Marek Łusiak, obejmujący stanowisko dyrektora regionalnego Lime w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu
i Afryki, odpowiada za działania biznesowe w 11 krajach, natomiast Jakub Olek jako ekspert
od relacji rządowych i strategii, zajmuje stanowisko dyrektora ds. relacji publicznych w krajach Europy Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Ważną postacią w strukturze Lime jest także Paulina Ackermann, dyrektor Lime w Polsce, Czechach i na Węgrzech, która w ciągu ostatnich kilku miesięcy nadzorowała szybki rozwój Lime i umacnianie się firmy jako lidera w obszarze mikromobilności w regionie.

Polscy przedstawiciele Lime poza doskonałą znajomością rynku lokalnego, posiadają wartościowe doświadczenia międzynarodowe, związane również ze zdobytą edukacją.
Zarówno Marek Łusiak, jak i Paulina Ackermann ukończyli studia w Szkole Głównej Handlowej
w Warszawie, a następnie kontynuowali naukę w Holandii i Stanach Zjednoczonych.
Jakub Olek jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, a kompetencje w zakresie rozwoju biznesu zdobył, pracując m.in. w Brukseli, Kantonie w Chinach czy Bangalore w Indiach.

źródło: informacja prasowa