Marki bez których Amerykanie nie wyobrażają sobie życia

Oto lista dwunastu najpopularniejszych marek w Stanach Zjednoczonych Ameryki, bez których mieszkańcy tego kraju nie mogliby funkcjonować.

TOP 12 marek, bez których Amerykanie nie wyobrażają sobie życia (2019)

TOP 12 marek, bez których Amerykanie nie wyobrażają sobie życia (2019)

Niektóre marki mają swoich lojalnych klientów. Inne mają tak wiernych fanów, którzy twierdzą, że ich życie skończyłoby się, gdyby musieli żyć bez nich. W najnowszej edycji badania marek z  Brand Intimacy Study z 2019 roku, które przeprowadziła agencja marketingowa MBLM, Apple i Google były dwiema firmami, powiązanymi z przekonaniem większości klientów w USA, że ich produkty są niezbędne do przetrwania.

Aż 38 proc. użytkowników firm Apple i Google twierdziło, że nie mogą żyć bez ich produktów. Amazon i Coca-Cola były zdobywcami kolejno drugiego i trzeciego miejsca.

Wśród dwunastu najbardziej szanowanych firm w rankingu 400 marek znalazła się taka sama liczba dostawców usług, głównie firm internetowych i programowych oraz producentów. Podczas gdy Amerykanie najbardziej przywiązali się do amerykańskich firm, japońska firma produkująca samochody Toyota i szwedzki serwis streamingowy Spotify znalazły się w pierwszej dziesiątce.


Twierdzenia, że ​​te marki mają kluczowe znaczenie dla przetrwania, nie powinno oczywiście być brane pod uwagę – z jednym wyjątkiem: Walmart. Sprzedawca żywności jest jedynym źródłem świeżych owoców i warzyw w niektórych społecznościach w USA.

TOP 12 marek, bez których Amerykanie nie wyobrażają sobie życia (2019):

  1. Apple 38%
  2. Google 38%
  3. Amazon 32%
  4. Coca-Cola 31%
  5. Microsoft 31%
  6. Toyota 29%
  7. Walmart 29%
  8. Spotify 29%
  9. Playstation 28%
  10. YouTube 28%
  11. AT&T 28%
  12. Sephora 28%

Oto lista 10 najbardziej intymnych marek w USA w 2019:

U.S. Top 10 Most Intimate Brands 2019

U.S. Top 10 Most Intimate Brands 2019

źródło: Statista – These Are the Brands Americans Claim They Can’t Live Without

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj