Apple z dystansem podchodzi do efektu głębi w reklamie iPhone’ów

Najnowsza reklama iPhone’a XS i XR zatytułowana „Bokeh’d” porusza społeczny aspekt efektu głębi w relacjach międzyludzkich…

Kadr z reklamy pt. „Bokeh'd” iPhone'a XS i XR

Apple wydało już kolejną reklamę promującą funkcje aparatu w telefonach iPhone XS i XR. W spocie reklamowym pt. „Bokeh’d” występują trzy matki, które rozmawiają w salonie, a w tle widać bawiące się dzieci. W pewnym momencie jedna z nich pokazuje zdjęcie swojego syna, po czym druga rozpoznaje w tle zdjęcie zamazane przy pomocy funkcji Bokeh swojego syna…

Zakłopotana matka stara się odblurować syna przyjaciółki no i ochoczo to prezentuje, ale czy relacje przyjaciółek będą takie same? No bo jak można wymazać ze zdjęcia czyjeś dziecko… Zrobilibyście tak? LOL…

Pierwsza reklama Depth Control zadebiutowała na początku tego miesiąca i pokazywała użycie efektu rozmycia tła, aby wykreślić realia Nowego Jorku.


Obecna generacja iPhonów posiada po raz pierwszy tryb portretowy we wszystkich modelach. Oprócz tego iPhone XR jest pierwszym modelem  iPhone’a z pojedynczym obiektywem, który oferuje tryb portretowy przy wykorzystaniu jedynie programowych algorytmów do obliczania głębi. Tryb ten istnieje od 2016 r. a wcześniej wykorzystywano go w modelach z dwoma obiektywami.

Obejrzyj cały spot pt. „Bokeh’d”:

źródła: Apple, At&T, Apple Insider

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

                       
redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj