Nowa reklama iPhone’a pt. „Depth Control” promuje funkcję rozmycia tła w trybie portretowym dostępnym na urządzeniach iPhone XS oraz iPhone XR.
W 38-sekundowym spocie reklamowym zatytułowanym Depth Control, firma Apple za pomocą jednego długiego ujęcia przedstawiającego chaotyczną scenę w Nowym Jorku, zaprezentowało jedną z ciekawszych funkcji aparatu nowych iPhone’ów XS oraz XR jaką jest rozmycie tła w trybie portretowym.
Ostatecznie spot kończy się na zbliżeniu portretowym dziewczyny, która filmowana jest iPhone’em w trybie portretowym (bokeh) – znanym jako kontrola głębi, aby zamaskować obraz w jej otoczeniu i skupić się na portrecie.
Reklama jest rzadkim przykładem tego, gdzie Apple promuje dwa modele iPhone’ów w jednym spocie – w tym przypadku zarówno iPhonie XS i XR.
Przeczytaj również: Tryb portretowy iPhone’a 7 w reklamie „The City”
Obejrzyj cały spot poniżej:
źródło: Apple