Rozmycie tła w nowej reklamie Apple’a pt. „Depth Control”

Nowa reklama iPhone’a pt. „Depth Control” promuje funkcję rozmycia tła w trybie portretowym dostępnym na urządzeniach iPhone XS oraz iPhone XR.

iPhone XS i XR (bokeh) - Depth Control

W 38-sekundowym spocie reklamowym zatytułowanym Depth Control, firma Apple za pomocą jednego długiego ujęcia przedstawiającego chaotyczną scenę w Nowym Jorku, zaprezentowało jedną z ciekawszych funkcji aparatu nowych iPhone’ów XS oraz XR jaką jest rozmycie tła w trybie portretowym.

Ostatecznie spot kończy się na zbliżeniu portretowym dziewczyny, która filmowana jest iPhone’em w trybie portretowym (bokeh)  – znanym jako kontrola głębi, aby zamaskować obraz w jej otoczeniu i skupić się na portrecie.

Reklama jest rzadkim przykładem tego, gdzie Apple promuje dwa modele iPhone’ów w jednym spocie – w tym przypadku zarówno iPhonie XS i XR.


Przeczytaj również: Tryb portretowy iPhone’a 7 w reklamie „The City”

Obejrzyj cały spot poniżej:

źródło: Apple

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj