Kongres For Social Media już za tydzień – jeszcze możesz wziąć udział!

Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, który odbędzie się 22 stycznia 2019 r. w Warszawie – zobacz pełny program wydarzenia!

Kongres For Social Media (22 stycznia 2019 r. Warszawa)

Kongres For Social Media to wydarzenie dla osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki z działań firmy w mediach społecznościowych.

Znany jest już cały program wydarzenia wraz z podziałem na godziny. Koniecznie się z nim zapoznajcie!

  • 09:30 – 10:00 Dzień zaczynamy od podsumowania rynku social media w Polsce. Ocenimy szanse i możliwości rozwoju. Być o krok do przodu: czy jest to możliwe? Jeżeli tak, to jak się do tego przygotować?
  • TEMAT: Pierwsze 10 lat ery social media business za nami. Co się zmieniło, jak dziś wygląda rynek i… co dalej? – Agnieszka Stelmaszczyk
    Podsumowanie efektywności i potencjału mediów społecznościowych.
    Konstelacja świata social media: platformy, zasięgi i trendy.
    Jak działają platformy i co to oznacza dla realizacji kampanii?
    Kto umie wykorzystywać SM w biznesie – praktyki i przykłady
    Jakie mamy przed sobą wyzwania strategiczne dla komunikacji w SM?
  • >10:00 – 11:00 Następnie: godzinny blok dot. kierowania reklam. Ten czas pozwoli nam na przekazanie kilku wypracowanych strategii do zastosowania. Skupimy się na remarketingu i segmentacji odbiorców.
  • TEMAT: Facebook Ads- Precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi. – Artur Jabłoński
    Jak docierać z reklamą do osób, które były na Twojej stronie więcej niż raz?
    Jak wyłowić grupę lojalnych klientów i ustawić remarketing tylko do nich?
    Jak ożywić fanpage i skierować reklamę wyłącznie do osób, które od 2 miesięcy nie wchodziły w interakcję z Twoją stroną?
    To tylko kilka z metod targetowania i trików, które poznasz podczas mojego wystąpienia. Dzięki sprawdzonym przeze Artura metodom skuteczność Twoich reklam wzrośnie!
  • 11:00 – 11:30 Przerwa kawowa
  • 11:30 – 12:10 W kolejnym wystąpieniu czas na zasięgi organiczne. 10 ważnych patentów i wskazówek jak optymalizować content i zwiększyć zasięgi.
  • TEMAT: 10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt. – Franciszek Georgiew
    W tym wystąpieniu Franciszek podzieli się 10 gotowymi do wdrożenia patentami na to, by wycisnąć więcej z działań na Facebooku, które właśnie prowadzisz. Zrozumiesz, jak Facebook ocenia Twoje treści, co pozwoli Ci wyciągnąć z nich maksymalne zasięgi bezpłatne, a także obniżyć koszty reklamy. Forma konkretnych wskazówek pozwoli Ci łatwo zoptymalizować content po powrocie z konferencji do domu.
  • 12:10 – 13:00 Kolejny dłuższy blok dotyczyć będzie podejmowania decyzji w oparciu o posiadane dane. Szymon podzieli się swoim doświadczeniem i opinią o tym, co warto mierzyć i jak te wskaźniki czytać.
  • TEMAT: Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować. – Szymon Lisowski
    Analityka mediów społecznościowych to już nie tylko analiza zasięgu i polubień.Podczas swojego wystąpienia Szymon opowie o tych wskaźnikach, które można (i warto!) mierzyć w działaniach płatnych i organicznych, o różnicach w metrykach wykorzystywanych przez różne serwisy oraz o tym, jak czytać i analizować dane.
  • 13:00 – 13:50 Lunch
  • 13:50 – 14:40Po przerwie temat trochę na pobudzenie ale oczywiście szalenie ważny – transmisja live. By podejść do tego tematu kompleksowo, podzielono go na 2 części. Najpierw dowiemy się jak przygotować się technicznie + o specyfice treści poszczególnych kanałów. Druga część to przekaz Twórcy Admirosa: trochę części artystycznej wraz z pomysłami na atrakcyjność naszych transmisji.
  • TEMAT: Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady. – Tomasz Szambelan i Andrzej „Admiros” Dyszkiewicz
    Na tym wystąpieniu poznasz specyfikę każdej z głównych platform przeznaczonych do transmisji na żywo (YouTube, Facebook, Instagram, Twitch) i jakie treści są na nich pożądane a jakie nie.Poznasz konkretne narzędzia oraz sprzęt potrzebny do przygotowania i przeprowadzenia dobrego live’a. Przedstawimy również przykłady, które mogą zainspirować Cię do tworzenia swoich treści na żywo.>
  • 14:40 – 15:10 Nie znamy osoby, która z większym zapałem i radością chce się podzielić wiedzą dot. narzędzi wspierających pracę w social media. Martyna uwielbia sprawdzać, testować i wykorzystywać kolejne narzędzia/aplikacje. I właśnie o zdobytych spostrzeżeniach opowie podczas tego wystąpienia.
  • TEMAT: Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę. – Martyna Tarnawska
    Subiektywny przegląd najbardziej pomocnych narzędzi, aplikacji webowych i mobilnych, które ułatwiają synchronizację między różnymi platformami, planowanie czasu i komunikacji, zarządzanie treścią i jej tworzenie, komunikację w zespole i dobre praktyki zautomatyzowania pracy codziennej.
    Prelekcja pomoże poznać różnorodne narzędzia i dzięki opisowi z perspektywy praktycznego wykorzystania, wybrać takie narzędzia, które usprawnią pracę marketera.
  • 15:10 – 15:30 Przerwa kawowa
  • 15:30 – 16:10 Energii nie może nam zabraknąć do końca dnia, ponieważ pojawiają się kolejne ważne obszary. Instagram – Gloria jest zafascynowana tą przestrzenią i zna ją wyśmienicie. Postara się przekazać jak najwięcej pomysłów skupiając się na pobudzaniu zaangażowania wśród naszej społeczności.
  • TEMAT: Instagram: najlepsze praktyki budowania zaangażowanej społeczności. – Gloria Ziencina-Kawula
    Podczas prelekcji dowiesz się jak budować zaangażowaną i aktywną społeczność wokół profilu marki.Nauczysz się jak łączyć działania na Instagramie z innymi kanałami social media, kiedy warto myśleć o współpracy z influencerami i jak robić to świadomie oraz jak w kreatywny sposób łączyć działania online z offline. Gloria pokaże dobre przykłady oraz podpowiem czego unikać aby nie tracić odbiorców, nie łamać regulaminu Instagrama oraz działać w zgodzie z prawem.Skupimy się na działaniach, które możesz podjąć niskim kosztem, wprowadzić w życie szybko i dzięki temu budować zaangażowaną społeczność i silną markę.
  • 16:10 – 16:50 I na zakończenie tego dnia sieć LinkedIn. Nie da się ukryć , że obecność marki na LinkedIn jest teraz tematem wybijającym się w branży. A dane jednoznacznie wskazują na dynamiczny wzrost zaangażowania społeczności na tej platformie.
  • TEMAT: Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn. – Adrian Gamoń
    Podczas prelekcji Adrian opowie o dobrych praktykach w budowaniu marki osobistej, wizerunku firmy i prowadzeniu działań prosprzedażowych na LinkedIn: Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn? Co najlepiej działa? Jak się zabrać za personalbranding i socialselling na LinkedIn? Jak zbudować mistrzowski profil osobowy? Jak rozwijać swoją sieć kontaktów? Jakie są dobre praktyki w budowaniu relacji z innymi użytkownikami? Co pojawiło się nowego na tej platformie i co nas czeka w 2019 roku?

Przeczytaj także: Weź udział w kongresie For Social Media 2019 dla biznesu


Zapisy już ruszyły! Bilety można kupić już od 520 zł, wypełniając formularz na stronie wydarzenia.

Cena biletu obejmuje:

  • Pełny udział w Kongresie For Social Media
  • Certyfikat
  • Lunch
  • Przerwy kawowe
  • Dodatkowe materiały pokonferencyjne przekazane przez ekspertów
  • Prezentacje przekazane przez ekspertów
  • Możliwości indywidualnych rozmów z prelegentami
  • Welcome pack

Istnieje możliwość dokupienia materiału video z Kongresu.Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Napisz do organizatora: forsm@indm.pl.

Zapisy już ruszyły! Bilety można kupić już od 520 zł, wypełniając formularz na stronie wydarzenia.

Jak dojechać na kongres For Social Media 2019?

Kongres odbędzie się w centrum Warszawy w kinie Atlantic na ul.Chmielnej 33. Z poniższej mapy dowiesz się jak dojechać na miejsce:

Serwis mobiRANK.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

źródło: informacja organizatora – in_DM / in Digital Marketing

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj