Z myślą o tym, aby dobrze zaplanować swój czas w nowym roku i wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, który odbędzie się 22 stycznia 2019 w Warszawie.
Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych, to wydarzenie For Social Media 2019 jest właśnie dla Ciebie.
W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów-praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych. Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w social mediach.
To, co w kongresie najważniejsze to merytoryka – organizatorzy z najwyższą starannością dbają o to, by wydarzenie dostarczyło uczestnikom praktycznych wskazówek i by wyszli z Kongresu z głowami pełnymi pomysłów, a nawet gotowych już rozwiązań do wdrożenia w swojej codziennej pracy.
Co się znalazło w tegorocznym programie tej 1-dniowej konferencji?
Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce. Najlepsi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem: Artur Jabłoński poradzi jak precyzyjnie kierować reklamy na Facebooku, Szymon Lisowski wskaże, co warto mierzyć i raportować, a Franciszek Georgiew zdradzi kilka tajemnic jaki content pomoże Wam zwiększyć swój zasięg organiczny.
A ponadto: trochę o Live’ach, czyli Tomasz Szambelan i twórca/Youtuber Admiros powiedzą jak i gdzie transmitować na żywo. Dowiecie się też jak zwiększyć efektywność swoich działań na Instagramie oraz które narzędzia pomogą zautomatyzować Waszą pracę w social mediach.
I na koniec temat, który cieszy się coraz większą popularnością wśród marketerów: LinkedIn i jego biznesowa moc – jak zbudować na tej platformie markę i zdobyć dzięki LinkedIn klientów?
Więcej o Kongresie For Social Media:
- Social Media w wymiarze biznesowym, dowiesz się jak wykorzystując konkretne i przemyślane działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu.
- Jak oceniać potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.
- To święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych.
- Sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych
- Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.
Program Kongresu For Social Media 2019
Podsumowanie rynku social media w Polsce – aktualny zasięg i efektywność, ocena możliwości i potencjału – dla Twojego biznesu. / Agnieszka Stelmaszczyk, Feno.pl
Podsumowanie efektywności i potencjału mediów społecznościowych:
- Konstelacja świata social media: platformy, zasięgi i trendy.
- Jak działają platformy i co to oznacza dla realizacji kampanii?
- Kto umie wykorzystywać SM w biznesie – praktyki i przykłady
- Jakie mamy przed sobą wyzwania strategiczne dla komunikacji w SM?
Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi. / Artur Jabłoński
Jak docierać z reklamą do osób, które były na Twojej stronie więcej niż raz? Jak wyłowić grupę lojalnych klientów i ustawić remarketing tylko do nich? Jak ożywić fanpage i skierować reklamę wyłącznie do osób, które od 2 miesięcy nie wchodziły w interakcję z Twoją stroną? To tylko kilka z metod targetowania i trików, które poznasz podczas wystąpienia. Dzięki sprawdzonym przez Artura metodom, skuteczność Twoich reklam wzrośnie!
10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt. / Franciszek Georgiew, Social Tigers
W tym wystąpieniu Franciszek podzieli się 10 gotowymi do wdrożenia patentami na to, by wycisnąć więcej z działań na Facebooku, które właśnie prowadzisz. Nieważne, czy działasz na dużych budżetach, czy chcesz angażować, czy sprzedajesz online. Facebook ocenia Twoje treści i reklamy w podobny sposób – czyli jak je lepiej tworzyć.
Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować. / Szymon Lisowski, Socjomania
Analityka mediów społecznościowych to już nie tylko analiza zasięgu i polubień. Podczas swojego wystąpienia Szymon opowie o tych wskaźnikach, które można (i warto!) mierzyć w działaniach płatnych i organicznych, o różnicach w metrykach wykorzystywanych przez różne serwisy oraz o tym, jak czytać i analizować dane.
Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady. / Tomasz Szambelan, LifeTube i twórca-Youtuber: Admiros
Na tym wystąpieniu poznasz specyfikę każdej z głównych platform przeznaczonych do transmisji na żywo (YouTube, Facebook, Instagram, Twitch) i jakie treści są na nich pożądane, a jakie nie. Poznasz konkretne narzędzia oraz sprzęt potrzebny do przygotowania i przeprowadzenia dobrego live’a. Zostaną też przedstawione przykłady, które mogą zainspirować Cię do tworzenia swoich treści na żywo.
Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę. / Martyna Tarnawska, Socjomania
Subiektywny przegląd najbardziej pomocnych narzędzi, aplikacji webowych i mobilnych, które ułatwiają synchronizację między różnymi platformami, planowanie czasu i komunikacji, zarządzanie treścią i jej tworzenie, komunikację w zespole i dobre praktyki zautomatyzowania pracy codziennej. Prelekcja pomoże poznać różnorodne narzędzia i dzięki opisowi z perspektywy praktycznego wykorzystania, wybrać takie narzędzia, które usprawnią pracę Marketera.
Kilka patentów na zwiększenie efektywności Twoich działań na Instagramie. / Gloria Ziencina-Kawula, Brand24
Podczas prelekcji dowiesz się jak budować zaangażowaną i aktywną społeczność wokół profilu marki. Nauczysz się jak łączyć działania na Instagramie z innymi kanałami social media, kiedy warto myśleć o współpracy z influencerami i jak robić to świadomie oraz jak w kreatywny sposób łączyć działania online z offline. Pokażę dobre przykłady oraz podpowiem czego unikać aby nie tracić odbiorców, nie łamać regulaminu Instagrama oraz działać w zgodzie z prawem. Skupimy się na działaniach, które możesz podjąć niskim kosztem, wprowadzić w życie szybko i dzięki temu budować zaangażowaną społeczność i silną markę.
Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn. / Adrian Gamoń
Podczas prelekcji Adrian opowie o dobrych praktykach w budowaniu marki osobistej, wizerunku firmy i prowadzeniu działań prosprzedażowych na LinkedIn:
- Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn? Co najlepiej działa?
- Jak się zabrać za personal branding i social selling na LinkedIn?
- Jak zbudować mistrzowski profil osobowy?
- Jak rozwijać swoją sieć kontaktów?
- Jakie są dobre praktyki w budowaniu relacji z innymi użytkownikami?
- Co pojawiło się nowego na tej platformie i co nas czeka w 2019 roku?
Zapisy już ruszyły! Bilety można kupić już od 520 zł, wypełniając formularz na stronie wydarzenia.
Jak dojechać na kongres For Social Media 2019?
Kongres odbędzie się w centrum Warszawy w kinie Atlantic na ul.Chmielnej 33. Z poniższej mapy dowiesz się jak dojechać na miejsce:
W pakiecie:
- Udział w całodniowym Kongresie For Social Media
- Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
- Możliwość indywidualnych konsultacji
- Welcome pack
- Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
- Podczas dłuższej przerwy lunch
- Certyfikat potwierdzający uczestnictwo
- Istnieje możliwość dokupienia materiału video z Kongresu.
Więcej na: www.forsm.pl, Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Napisz do organizatora: forsm@indm.pl
źródło: informacja organizatora, serwis mobiRANK.pl jest partnerem medialnym kongresu