Weź udział w kongresie For Social Media 2019 dla biznesu

Z myślą o tym, aby dobrze zaplanować swój czas w nowym roku i wzbogacić swój warsztat zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Kongresu For Social Media, który odbędzie się 22 stycznia 2019 w Warszawie.

Kongres „For Social Media 2019”

Jeśli to Ty odpowiadasz za działania i obecność firmy w mediach społecznościowych, to wydarzenie For Social Media 2019 jest właśnie dla Ciebie.

W tym roku wśród grona prelegentów znalazła się ścisła czołówka ekspertów-praktyków, którzy w codziennej pracy poszukują możliwości wykorzystania social media właśnie do celów biznesowych.  Przekażą oni niezbędne wskazówki co robić, by najskuteczniej działać w social mediach.

To, co w kongresie najważniejsze to merytoryka – organizatorzy z najwyższą starannością dbają o to, by wydarzenie dostarczyło uczestnikom praktycznych wskazówek i by wyszli z Kongresu z głowami pełnymi pomysłów, a nawet gotowych już rozwiązań do wdrożenia w swojej codziennej pracy.


Co się znalazło w tegorocznym programie tej 1-dniowej konferencji?

Każde wystąpienie to solidny blok o konkretnej tematyce. Najlepsi eksperci dzielą się swoim doświadczeniem: Artur Jabłoński poradzi jak precyzyjnie kierować reklamy na Facebooku, Szymon Lisowski wskaże, co warto mierzyć i raportować, a Franciszek Georgiew zdradzi kilka tajemnic jaki content pomoże Wam zwiększyć swój zasięg organiczny.

A ponadto: trochę o Live’ach, czyli Tomasz Szambelan i twórca/Youtuber Admiros powiedzą jak i gdzie transmitować na żywo. Dowiecie się też jak zwiększyć efektywność swoich działań na Instagramie oraz które narzędzia pomogą zautomatyzować Waszą pracę w social mediach.

I na koniec temat, który cieszy się coraz większą popularnością wśród marketerów: LinkedIn i jego biznesowa moc – jak zbudować na tej platformie markę i zdobyć dzięki LinkedIn klientów?

Więcej o Kongresie For Social Media:

  • Social Media w wymiarze biznesowym, dowiesz się jak wykorzystując konkretne i przemyślane  działania Marketingu Społecznościowego przełożyć swoją obecność w wymierne korzyści dla biznesu.
  • Jak oceniać  potencjał poszczególnych możliwości i wykorzystać go w codziennej praktyce.
  • To święto osób, które w codziennej pracy biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki działań firmy w mediach społecznościowych.
  • Sprzyja nawiązywaniu ciekawych i trwałych kontaktów biznesowych
  • Kongres odbywa się cyklicznie, co świadczy o tym, że wydarzenie cieszy się zainteresowaniem i przede wszystkim – że jest naprawdę potrzebne.

Program Kongresu For Social Media 2019

Podsumowanie rynku social media w Polsce – aktualny zasięg i efektywność, ocena możliwości i potencjału – dla Twojego biznesu. / Agnieszka Stelmaszczyk, Feno.pl 

Podsumowanie efektywności i potencjału mediów społecznościowych:

  • Konstelacja świata social media: platformy, zasięgi i trendy.
  • Jak działają platformy i co to oznacza dla realizacji kampanii?
  • Kto umie wykorzystywać SM w biznesie – praktyki i przykłady
  • Jakie mamy przed sobą wyzwania strategiczne dla komunikacji w SM?

Facebook Ads – precyzyjne kierowanie reklam. Przydatne triki i podpowiedzi. / Artur Jabłoński 

Jak docierać z reklamą do osób, które były na Twojej stronie więcej niż raz? Jak wyłowić grupę lojalnych klientów i ustawić remarketing tylko do nich? Jak ożywić fanpage i skierować reklamę wyłącznie do osób, które od 2 miesięcy nie wchodziły w interakcję z Twoją stroną? To tylko kilka z metod targetowania i trików, które poznasz podczas wystąpienia. Dzięki sprawdzonym przez Artura metodom, skuteczność Twoich reklam wzrośnie!

10 patentów na content, które zapewnią wyższy zasięg organiczny, wskaźnik trafności i aktywności, CTR i co najważniejsze, niższy koszt za efekt. / Franciszek Georgiew, Social Tigers 

W tym wystąpieniu Franciszek podzieli się 10 gotowymi do wdrożenia patentami na to, by wycisnąć więcej z działań na Facebooku, które właśnie prowadzisz. Nieważne, czy działasz na dużych budżetach, czy chcesz angażować, czy sprzedajesz online. Facebook ocenia Twoje treści i reklamy w podobny sposób – czyli jak je lepiej tworzyć.

Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować. / Szymon Lisowski, Socjomania

Analityka mediów społecznościowych to już nie tylko analiza zasięgu i polubień. Podczas swojego wystąpienia Szymon opowie o tych wskaźnikach, które można (i warto!) mierzyć w działaniach płatnych i organicznych, o różnicach w metrykach wykorzystywanych przez różne serwisy oraz o tym, jak czytać i analizować dane.

Gdzie i jak prowadzić transmisję live? Praktyczne porady. / Tomasz Szambelan, LifeTube i twórca-Youtuber: Admiros

Na tym wystąpieniu poznasz specyfikę każdej z głównych platform przeznaczonych do transmisji na żywo (YouTube, Facebook, Instagram, Twitch) i jakie treści są na nich pożądane, a jakie nie. Poznasz konkretne narzędzia oraz sprzęt potrzebny do przygotowania i przeprowadzenia dobrego live’a. Zostaną też przedstawione przykłady, które mogą zainspirować Cię do tworzenia swoich treści na żywo.

Narzędziownik social media managera. Subiektywny przegląd narzędzi, które pomogą zautomatyzować Twoją pracę. / Martyna Tarnawska, Socjomania 

Subiektywny przegląd najbardziej pomocnych narzędzi, aplikacji webowych i mobilnych, które ułatwiają synchronizację między różnymi platformami, planowanie czasu i komunikacji, zarządzanie treścią i jej tworzenie, komunikację w zespole i dobre praktyki zautomatyzowania pracy codziennej.  Prelekcja pomoże poznać różnorodne narzędzia i dzięki opisowi z perspektywy praktycznego wykorzystania, wybrać takie narzędzia, które usprawnią pracę Marketera.

Kilka patentów na zwiększenie efektywności Twoich działań na Instagramie. / Gloria Ziencina-Kawula, Brand24

Podczas prelekcji dowiesz się jak budować zaangażowaną i aktywną społeczność wokół profilu marki. Nauczysz się jak łączyć działania na Instagramie z innymi kanałami social media, kiedy warto myśleć o współpracy z influencerami i jak robić to świadomie oraz jak w kreatywny sposób łączyć działania online z offline. Pokażę dobre przykłady oraz podpowiem czego unikać aby nie tracić odbiorców, nie łamać regulaminu Instagrama oraz działać w zgodzie z prawem. Skupimy się na działaniach, które możesz podjąć niskim kosztem, wprowadzić w życie szybko i dzięki temu budować zaangażowaną społeczność i silną markę.

Biznesowa moc LinkedIn – budowanie marki i pozyskiwanie klientów na LinkedIn. / Adrian Gamoń

Podczas prelekcji Adrian opowie o dobrych praktykach w budowaniu marki osobistej, wizerunku firmy i prowadzeniu działań prosprzedażowych na LinkedIn:

  • Jakie możliwości biznesowe daje LinkedIn? Co najlepiej działa?
  • Jak się zabrać za personal branding i social selling na LinkedIn?
  • Jak zbudować mistrzowski profil osobowy?
  • Jak rozwijać swoją sieć kontaktów?
  • Jakie są dobre praktyki w budowaniu relacji z innymi użytkownikami?
  • Co pojawiło się nowego na tej platformie i co nas czeka w 2019 roku?

Zapisy już ruszyły! Bilety można kupić już od 520 zł, wypełniając formularz na stronie wydarzenia.

Jak dojechać na kongres For Social Media 2019?

Kongres odbędzie się w centrum Warszawy w kinie Atlantic na ul.Chmielnej 33. Z poniższej mapy dowiesz się jak dojechać na miejsce:

W pakiecie:

  • Udział w całodniowym Kongresie For Social Media
  • Materiały z wydarzenia w formie elektronicznej
  • Możliwość indywidualnych konsultacji
  • Welcome pack
  • Całodniowy serwis kawowy: kawa, herbata, ciasta, owoce
  • Podczas dłuższej przerwy lunch
  • Certyfikat potwierdzający uczestnictwo
  • Istnieje możliwość dokupienia materiału video z Kongresu.

Więcej na: www.forsm.pl, Chciałbyś wiedzieć jeszcze więcej? Napisz do organizatora: forsm@indm.pl

źródło: informacja organizatora, serwis mobiRANK.pl jest partnerem medialnym kongresu

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj