Taxify rozpoczyna współpracę z Google Maps

Pasażerowie wyszukujący w Google Maps trasy dojazdu do konkretnych miejsc, będą mogli otrzymać przybliżony czas i wysokość opłaty za przejazd z Taxify, obok innych opcji transportu.

Taxify i Google Maps

Aby skorzystać z tej możliwości, należy otworzyć aplikację Google Maps na swoim smartfonie. Po znalezieniu na mapie punktu docelowego i wyznaczeniu trasy, wystarczy wybrać opcję usług przewozowych, która znajduje się obok opcji przejazdu samochodem, transportem publicznym, pieszo lub na rowerze. W aplikacji uzyskamy informację o tym, w jakiej odległości są obecnie kierowcy Taxify, oraz jaka, w przybliżeniu, będzie cena za przejazd.

Po wybraniu Taxify jako formy przejazdu i kliknięciu na przycisk „Otwórz aplikację”, zostaniemy przeniesieni bezpośrednio do aplikacji ride-sharingowej, gdzie będziemy mogli dokończyć zamawianie przejazdu. Pasażerowie, którzy dotychczas nie korzystali z Taxify, zostaną poproszeni najpierw o zainstalowanie aplikacji na swoim smartfonie.

– Mając Taxify jako jedną z opcji przejazdu w Google Maps, użytkownicy będą mogli łatwo zdecydować, w jaki sposób najlepiej będzie im się poruszać po mieście. W jednej chwili będą mogli porównać szacowane długości przejazdów i opłaty za nie, co naszych zdaniem pozwoli im zaoszczędzić nie tylko czas, ale i pieniądze – mówi Dmitri Pivovarov, Product Manager Taxify.


Przeczytaj także: Mieszkańcy Śląska mogą już korzystać z Taxify

– Polska jest krajem, gdzie usługi ride-sharingowe rozwijają się w bardzo szybkim tempie. Dodatkowa opcja, w postaci możliwości wyboru przejazdu z Taxify bezpośrednio z Google Maps, będzie ogromnym ułatwieniem dla pasażerów – dodaje Alex Kartsel, Country Manager Taxify w Polsce.

Taxify jest obecnie najszybciej rozwijającą się aplikacją ride-sharingową w Europie
i w Afryce, dostępną w ponad 25 krajach i 50 miastach. Możliwość zamawiania przejazdu bezpośrednio w Google Maps na początku będzie dostępna w 16 krajach, w tym w Polsce.

źródło: informacja prasowa

Łukasz Majchrzyk
Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.
Łukasz Majchrzyk
Obserwuj