Connect Box od UPC obecny w 500 tys. domach i firmach w Polsce

Modem Connect Box od UPC zyskał uznanie już ponad pół miliona abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów internetu w UPC Polska.

Już pół mln klientów wybrało modem Connect Box od UPC

Connect Box pojawił się w ofercie UPC 2 lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z internetu. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.

Connect Box został zaprojektowany przez inżynierów Liberty Global, największej na świecie firmy dostarczającej szerokopasmowy Internet i telewizyjną rozrywkę oraz spółki-matki UPC Polska, pracujących w centrum technologicznym firmy w Amsterdamie. Urządzenie wykorzystuje zaawansowaną technologię Smart Wi-Fi, aby zapewnić najbardziej optymalne połączenie z Internetem z każdego miejsca w domu.

Gdy do sieci podłączonych jest wiele urządzeń, modem inteligentnie zarządza podziałem łącza i sprawia, że urządzenie znajdujące się na skraju zasięgu Wi-Fi nie zmniejsza przepustowości dla pozostałych, znajdujących się bliżej urządzeń. Bez tej funkcjonalności urządzenie znajdujące się najdalej, obniżałoby prędkość wszystkim pozostałym.

Przeczytaj także: UPC wydało nową wersję aplikacji mobilnej Horizon Go

Dodatkowo, aby zapewnić jeszcze lepsze połączenie, technologia Smart Wi-Fi przełącza urządzenia z sieci 2,4GHz na 5GHz, zawsze gdy tylko jest to możliwe. Wszystkie te elementy sprawiają, ze domownicy mają niezakłócony dostęp do rozrywki i łączności z bliskimi – mogą oglądać filmy w wysokiej rozdzielczości oraz grać w gry online, a także prowadzić rozmowy wideo bez przeszkód, niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Ofertę uzupełniają Wi-Fi boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu Wi-Fi dedykowane klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których jest wiele pomieszczeń oraz potencjalnych przeszkód na drodze sygnału, np. grubych ścian.

— O niezawodności dostarczanego przez UPC Internetu świadczą niezależne pomiary, takie jak ogólnodostępny Speed Test. W rankingu dostawców Internetu za 2017 rok, UPC było numerem jeden w kategorii Wi-Fi, do czego przyczyniły się funkcjonalności Connect Box. Systematycznie rośnie też wskaźnik satysfakcji klientów z usług internetowych UPC. W badaniach NPS, klienci wskazują, że doceniają nie tylko wysoką prędkość Internetu, ale także jego stabilność i dobry zasięg Wi-Fi w całym mieszkaniu czy domu. – mówi Jarosław Pijanowski, VP Sales and Care w UPC Polska.

Statystyki Connect Box UPC (lipiec 2018)
Statystyki Connect Box UPC (lipiec 2018)

Na całym świecie z Connect Box korzysta już 10 mln klientów Liberty Global. Poza Europą, również w Ameryce Południowej i na Karaibach.

źródło: informacja prasowa