Dzisiaj ruszyła nowa kampania promująca płatności mobilne BLIK, w której motywem przewodnim jest hasło „Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz”.
W środę, 6 grudnia 2017 r. wystartowała nowa kampania Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK, pod hasłem „Dopóki nie sprawdzisz, #guzikwiesz”. Jej celem jest pokazanie w serii krótkich i zabawnych spotów, jak łatwo, wygodnie, szybko i bezpiecznie płaci się BLIKIEM za zakupy w internecie.
W ramach kampanii udostępniono serię filmów promujących tę metodę płatności mobilnych na smartfonie. W każdym przewija się hasło #guzikwiesz, oraz czerwony element nawiązujący do czerwonego guzika z logo BLIKA.
Za pośrednictwem strony internetowej BLIKA, internauci będą mogli sami sprawdzić jak przystępną metodą płatności jest BLIK, wspierając Fundację Uniwersytet Dzieci kwotą 1 zł.
Kampania potrwa do końca lutego 2018 r.
O BLIKU warto wiedzieć, a nie guzik wiedzieć
Tym bardziej, że to bardzo proste: wygodnie, szybko i bezpiecznie zapłacisz za nowe szpilki, pada do konsoli lub bilety na weekend lub cokolwiek innego w internecie.
Wystarczy w sklepie internetowym wybrać płatność BLIK, w aplikacji bankowej
w swoim telefonie wygenerować 6-cyfrowy kod i potwierdzić płatność na telefonie. A dla niedowiarków PSP przygotował humorystyczne spoty z relacjami osób, którzy BLIKA użyli i mówią, co wiedzą a nie guzik wiedzą. BLIK I JEST!
Obejrzyj kilka filmów towarzyszących kampanii:
Sprawdź więcej na stronie kampanii: blikmobile.pl/lp/guzikwiesz
źródło: informacja PSP