Konferencja in Digital Marketing (4-5 października)

Weź udział w konferencji in Digital Marketing, która odbędzie się już w październiku w Warszawie – nie przegap wydarzenia i zarejestruj się już dziś!

in Digital Marketing (4-5 października 2017 r.)

Podczas 2 dni będą działały równorzędnie 2 sceny główne, na których ponad 40 ekspertów z Polski i z zagranicy poprowadzi merytoryczne wystąpienia z niemal wszystkich obszarów tematycznych marketingu cyfrowego.

Ponadto w trakcie przerw funkcjonować będzie dodatkowa trzecia scena Expo, gdzie przedstawiciele firm podzielą się swoją wiedzą oraz przedstawią innowacyjne produkty i usługi przydatne w pracy marketera.  Ci, którzy będą chcieli odpocząć, przyswoić zdobytą wiedzę, nawiązać kontakty z pozostałymi uczestnikami wydarzenia, czy po prostu popracować w spokoju będą mogli udać się do strefy chilloutu, gdzie w komfortowych warunkach to uczynią.

Dla kogo jest konferencja inDM?

Do wszystkich tych, którzy na co dzień obcują z digital marketingiem, a ostatnimi czasy jest ich coraz więcej, bo online Marketing staje się nieodłącznym elementem pracowników działu marketingu, promocji, pr, sprzedaży itd. Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem firmy, dyrektorem, bądź specjalistą około marketingowych obszarów, blogerem, czy też pasjonatem tematu, nie może Cię tam zabraknąć.


Zdecydowanie mocną stroną inDM-u jest kadra ekspertów. Tylko najlepsi z Najlepszych, reprezentujący swoim nazwiskiem czołowe firmy, marki i kampanie. Ludzie nieprzeciętni, którzy nie tylko są praktykami tematu ale także twórcami trendów, którzy myślą nieprzeciętnie i zapałem dzielą się swoją wiedzą przekazując ogrom inspiracji i motywacji w pakiecie.

Zobacz galerię zdjęć z zeszłorocznej edycji konferencji:

Ten pokaz slajdów wymaga włączonego JavaScript.

 

Program konferencji in Digital Marketing 2017

To co idzie w komplecie z ekspertami to bogaty program, który stanowi niewątpliwą wartość dodaną dla uczestników konferencji. Wśród tematów są między innymi:

  • STORYTELLING, CZYLI RZECZ O ETAPACH I NARZĘDZIACH TWORZENIA OPOWIEŚCI O MARCE – W TEORII I PRAKTYCE CASE STUDY / Sławomir Skowerski
  • ZASIĘGI ORGANICZNE SOCIAL MEDIA MARKETINGU / Rahim Blak
  • JAK WYKORZYSTAĆ FACEBOOKA JAKO KANAŁ SPRZEDAŻY. NOWOŚCI, PRZYKŁADY, INSPIRACJE / Agnieszka Chabrzyk
  • CZYM WŁAŚCIWIE JEST KAMPANIA DIGITALOWA? / Kamil Redestowicz
  • 7 BŁĘDÓW POPEŁNIANYCH PRZY KAMPANII VIDEO ORAZ JAK ICH UNIKAĆ / Karol Wyszyński
  • THE STORY OF SOCIAL CHAIN / Dominic McGregor
  • JAK UTRZYMAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ PRZY ŻYCIU / Miłosz Wójcik
  • TAM, GDZIE SEO NIE MOŻE, TAM ADWORDS DOPOMOŻE – CZYLI SYNERGIA DZIAŁAŃ W MARKETINGU W WYSZUKIWARKACH / Sebastian Suma
  • JAKIE DECYZJE MARKETINGOWE PODEJMOWAĆ W OPARCIU O DANE Z SOCIAL MEDIA / Jan Zając
  • MESSENGER, JAKO NOWY NEWSLETTER / Cezary Kuik
  • THE NEXT GENERATION OF SOCIAL MEDIA: UNLEASHING THE POWER OF EMPLOYEES / Graham Campbell
  • 5 GAME CHANGING MARKETING AUTOMATIONS FOR E-COMMERCE / Komal Helyer
  • RAPORTOWANIE RZADKO REALIZOWANE – JAK POSTAWIĆ SYSTEM RAPORTOWANIA  DLA DUŻEJ BAZY DANYCH CAŁKIEM ZA DARMO / Dorota Jałocha
  • MACHINE LEARNING I REKOMENDACJE AI W E-COMMERCE/ Aleksander Skałka
  • NOWE METODY TARGETOWANIA REKLAM – DOCIERAJ DO KLIENTÓW NA PODSTAWIE ICH AKTYWNOŚCI W ŚWIECIE RZECZYWISTYM / Edward Mężyk
  • 7 NAJWAŻNIEJSZYCH ZASAD REKLAMY MOBILNEJ W ADWORDS / Krzysztof Marzec
  • JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM? ISTOTA KONTAKTU W DOBIE MESSENGERA 2.0 I AUTOMATYZACJI W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH / Adam Dębski
  • PROGRAMMATIC = RTB + PMP, CZYLI AUTOMATYZACJA + CZYNNIK LUDZKI W REKLAMIE / Maciej Szulc, Karolina Kraszewska
  • OPTYMALIZACJA Z DOUBLECLICK / Damian Huba
  • KEEPIN’ IT REAL: HOW TO FIND YOUR AUTHENTIC BRAND TRUTH / Beth James
  • AMBIENT MARKETING + GUERILLA MARKETING: A NEW VIDEO FORMAT WITH A HIGH VIRAL CONTENT / Niccolò Di Vito
  • POZNAJ MOŻLIWOŚCI SIECI REKLAMOWEJ FACEBOOK / Dawid Bagiński
  • HACKOWANIE I OPTYMALIZACJA DZIAŁAŃ PŁATNYCH I ORGANICZNYCH NA FACEBOOKU I INSTAGRAMIE / Szymon Lisowski
  • JAK PROJEKTOWAĆ APLIKACJĘ MOBILNĄ, KTÓRA ZREALIZUJE CELE BIZNESOWE? CASE STUDY / Katarzyna Jezierska-Krupa
  • VR W CODZIENNYCH DZIAŁANIACH MARKETINGOWYCH / Artur Kurasiński
  • „NUDZIARZ NA PRZYJĘCIU” CZYLI JAK W DIGITALU MÓWIĆ ABY CIĘ SŁUCHALI I SŁUCHAĆ BY DO CIEBIE MÓWILI. KREATYWNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DIGITALOWYCH. / Danuta Nierada
  • CONTENT MARKETING W CZASACH POST-PRAWDY / Agata Mardosz
  • BĄDŹ GOTOWY NA PRZYSZŁOŚĆ. JAK PRZEKROCZYĆ BARIERY CYFROWE W MARKETINGU / Maciej Dakowicz
  • NAJCZĘŚCIEJ POPEŁNIANE BŁĘDY W KAMPANIACH ADWORDS, KTÓRE ZRUJNUJĄ TWÓJ BUDŻET / Karol Dziedzic
  • CUSTOMER LIFETIME VALUE IN YOUR BUSINESS / Marek Kobulský
  • JAKIE ZMIANY W GOOGLEANALYTICS _ NOWOŚCI PRZYWIEZIONE PROSTO Z SIEDZIBY GOOGLE US / Maciej Lewiński
  • ANALITYKA JAKOŚCIOWA, CZYLI CO MÓWIĄ TWOI KLIENCI I DLACZEGO GOOGLE ANALYTICS TO ZA MAŁO / Karolina Lejman

Wydarzenie zbliża się wielkimi krokami. Nie pozostaje nic innego, jak rezerwacja wolnego i przygotowanie się na porządną dawkę wiedzy, energii i inspiracji. Marketing cyfrowy cały czas się rozwija, więc jeśli chcesz mu dotrzymać tempa albo najlepiej wyprzedzić, nie może Cię tam zabraknąć. Wynieś swoje digitalowe działania na inny poziom, nie stój z boku i Ty możesz tworzyć ten świat.

Podsumowując:

  • 2 dni – 3 sceny – pełna merytoryka – case study – prawdziwi eksperci w digital marketingu
  • 4-5 października 2017 r.
  • Hala EXPO XXI w Warszawie

Dołącz, nie czekaj, bilety na dwudniową konferencję inDM kupisz na stronie www.indm.pl Ceny już od 379 zł.

Zeszłoroczna edycja skradła wiele serc – moje także! Obejrzyj krótkie wideo podsumowujace inDM:

Serwis mobiRANK.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

źródło: informacja organizatora

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na .
Obserwuj