Apple uruchomiło profil pomocy na Twitterze

Od dzisiaj na Twitterze działa oficjalne konto Apple Support, przez które firma będzie komunikować się z klientami i publikować porady, wskazówki i rozwiązania problemów.

Oficjalne konto @AppleSupport na Twitterze

Firma Apple stworzyła oficjalne konto pomocy @AppleSupport na Twitterze, aby zapewnić klientom porady, wskazówki i bieżącą obsługę w zakresie produktów i usług firmy. Jednym z pierwszych tweetów z poradami była instrukcja włączania list kontrolnych (checklist) w aplikacji Notatki na iPhone’a.

Wiele dużych firm zapewnienia obsługę klienta na Twitterze w 140 znakach lub mniej. Teraz także Apple będzie odpowiadać bezpośrednio swoim klientom. Konto aktualnie obsługuje także prywatne wiadomości (DM – z ang. direct message), więc można zgłosić swój problem bez publicznego publikowania tweeta.

Konto Apple Support na Twitterze (screen)

Apple nadal nie posiada oficjalnego konta do mikroblogowania, choć nie brakuje oficjalnych kont dla konkretnych produktów, usług, czy głównych zarządzających między innymi:

Pierwszy tweet z poradami na koncie Apple Support:

źródło: Apple

The following two tabs change content below.
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowoczesnych technologii. Dołącz do moich kręgów na .