Od dzisiaj na Twitterze działa oficjalne konto Apple Support, przez które firma będzie komunikować się z klientami i publikować porady, wskazówki i rozwiązania problemów.
Firma Apple stworzyła oficjalne konto pomocy @AppleSupport na Twitterze, aby zapewnić klientom porady, wskazówki i bieżącą obsługę w zakresie produktów i usług firmy. Jednym z pierwszych tweetów z poradami była instrukcja włączania list kontrolnych (checklist) w aplikacji Notatki na iPhone’a.
Wiele dużych firm zapewnienia obsługę klienta na Twitterze w 140 znakach lub mniej. Teraz także Apple będzie odpowiadać bezpośrednio swoim klientom. Konto aktualnie obsługuje także prywatne wiadomości (DM – z ang. direct message), więc można zgłosić swój problem bez publicznego publikowania tweeta.
Apple nadal nie posiada oficjalnego konta do mikroblogowania, choć nie brakuje oficjalnych kont dla konkretnych produktów, usług, czy głównych zarządzających między innymi:
Pierwszy tweet z poradami na koncie Apple Support:
The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4
— Apple Support (@AppleSupport) March 3, 2016
Welcome to… pic.twitter.com/EZA8eRycDs
— Apple Support (@AppleSupport) March 3, 2016
źródło: Apple