Właściciele smartwatchów są najbardziej entuzjastycznie nastawioną grupą w stosunku do nowego zegarka Apple Watch.
Apple ma na swoim koncie już kilka urządzeń mobilnych o silnej pozycji na rynku i wygląda na to, że z zgarkiem Apple Watch firma z Cupertino jest również na dobrej drodze.
Jak wynika z przeprowadzonego przez GlobalWebIndex badania, wśród amerykańskich i brytyjskich internautów w wieku 16-64 lata, aż 1 na 4 osoby (25%) jest zainteresowana zegarkiem Apple Watch. Bardziej szczegółowe trendy wśród zainteresowanych, widoczne są gdy spojrzymy na określone grupy respondentów.
Najmniej, bo tylko jedna czwarta osób z grupy osób, dla których cena jest ważniejsza niż marka jest zainteresowanych zegarkiem Apple Watch. Mimo to, firma Apple może liczyć grupę lojalnych wielbicieli marki, bo aż 4 z 10 właścicieli iPadów i iPhone’ów jest zainteresowana zakupem Apple Watcha.
Silny argument za tym, że Apple może zdominować rynek urządzeń wearables pojawia się, gdy spojrzymy na deklarację obecnych właścicieli smartwatchów. Aż 71% z tych osób (w Wielkiej Brytanii i USA ) deklaruje, że są zainteresowani Apple Watchem – sugerując, że zamierzają kupić zegarek z logiem nadgryzionego jabłka.
A Ty zamierzasz kupić Apple Watcha? Zobacz szczegółowe dane z badania na poniższej infografice.
Zainteresowanie zegarkiem Apple Watch wśród internautów ze Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii
Zobacz także nasze inne wykresy i infografiki w dziale mobiGRAFIKA.
źródło: GlobalWebIndex – Apple Watch: current smartwatch owners are the most enthusiastic