Cupidrone dostarczał róże na Walentynki

Holenderska firma kwiatowa zorganizowała ciekawy ambient z dronem (Cupidrone), który w rozrzucał róże w Weronie.

Cupidrone

Brytyjski oddział holenderskiej firmy kwiatowej Flower Council of Holland zorganizowała niestandardową akcję marketingową z okazji Walentynek. W Weronie we Włoszech – mieście Romea i Julii – wypuściła w powietrze drona – Cupidrone’a, który obdarowywał zakochanych różami.

Za całą akcję odpowiedzialna była marka handlowa firmy Flower Council of Holland – Funny how flowers do that. Stworzono także film, który został zamieszczony na YouTube’ie. Akcję koordynowała holenderska agencja reklamowa Kingsday z Amsterdamu.

Dyrektor kreatywny Bram de Rooij powiedział, że pary w filmie były prawdziwe, ale zostały one z wyprzedzeniem potajemnie ostrzeżone przez biegaczy, aby uchwycić autentyczność i pozytywne reakcje na filmie wideo.


– Zrobiliśmy to ze względu na bezpieczeństwo. Drone latał blisko ludzi, a nie jest to najbezpieczniejsza rzecz na świecie i chcieliśmy wyeliminować obawy ludzi, do których się zbliżał. – powiedział Rooij dla Fast Company.

Cupidrone

Ekipa zadbała, aby materiał został nagrany w jednym z najbardziej romantycznych miejsc, znanego z Romeo i Julii Williama Szekspira.

– Kręciliśmy wczesnym rankiem na dziedzińcu pod balkonem Julii – dodaje Rooij.

Firma Flower Council of Holland rozpoczęła kampanię reklamową wykorzystując drone’a, zaprojektowanego specjalnie do dostarczania kwiatów. Nie przypadkowo akcja rozpoczęła się 14 lutego w dzień zakochanych. Cupidrone to świetny pomysł na kupidyna/amora dwudziestego wieku.

Zobacz film z Werony z Cupididrone’em dostarczającym czerwone róże zakochanym:

Cupidrone Love Is In The Air

Naszym zadaniem było znalezienie nowego sposobu okazywania miłości w Walentynki –  mówi Bram de Rooij, dyrektor kreatywny Kingsday. – Pojechaliśmy do Werony, jednego z najbardziej romantycznych miast na świecie, i wykorzystaliśmy nowoczesną technologię do szybkiego i efektownego dostarczania kwiatów. W tym celu stworzyliśmy Cupidrone’a, nowoczesną metodę okazywania miłości. Najśmieszniejsze jest to, że technologia może ulec zmianie na przestrzeni lat, ale kwiaty zawsze pozostana symbolem miłości! 

źródło: Funny how flowers do that – Cupidrone

Obserwuj

Łukasz Majchrzyk

redaktor mobiRANK.pl
Od 2005 roku zajmuje się komunikacją internetową i e-marketingiem, pasjonat urządzeń mobilnych i nowych technologii. Dołącz do moich kręgów na Google+ .
Obserwuj