Twórcy gry mobilnej Monument Valley przedstawili infografikę z najważniejszymi statystykami.
Gra na urządzenia mobilne os studia UstwoGames, zatytułowana „Monument Valley”, została uruchomiona w kwietniu 2014 roku i od razu zyskała sobie wielu fanów logicznych gier typu indie games. W listopadzie zeszłego roku twórcy udostępnili dodatkowe poziomy w paczce „Forgotten Shores”. Obie części są płatne, ale warte tych kilku euro, żeby rozerwać szare komórki w dobrze i estetycznie wykonanej grze.
UstwoGames rzuciło nieco światła na to jak stworzyć dobrą grę mobilną publikując ciekawe liczby związane z produkcją i sprzedażą na poszczególne platformy mobilne.
Monument Valley to dzieło ośmiu osób z londyńskiego studia Ustwo. Programiści tworzyli grę przez 55 tygodni, aby w pełni opracować projekt. Koszt produkcji gry to 852 000 dolarów, w porównaniu do 549 000 dolarów, które potrzebne było na wdrożenie dodatku Forgotten Shores.
Release Trailer – Monument Valley Game
Budowa gry nie jest łatwa i szybka, na to potrzeba czasu, a deweloperzy Ustwo wyraźnie zaznaczyli na infografice jak wiele zalezy od strony deweloperskiej.
Twórcy ujawnili także dane ze sprzedaży gry, która przyniosła dochód w wysokości 5 858 625 dolarów. Największą popularnością gra cieszyła się na platformie iOS, z której użytkownicy wygenerowali aż 81,7 proc. całego dochodu. Dla porównania tylko 18,2 proc. przychodów pochodziło ze sklepu Google Play i Amazon.
Infografika Monument Valley w liczbach
Tę magiczną i klimatyczną grę pobierzecie ze sklepu App Store za 3,99 euro lub Google Play za 15 zł, klikając na poniższe przyciski.
źródło: UstwoGames, Development Blog – Monument Valley in Numbers