Apple udostępniło nową reklamę telewizyjną iPhone’a 5s pt. „Parenthood”, w której koncentruje się na aplikacjach i produktach na iPhone’a dla rodziców.
W reklamie Parenthood, Apple pokazuje jak rodzice używają iPhone’a 5s w codziennych obowiązkach ze swoimi dziećmi.
W reklamie został użyty utwór Julie Doiron „Life of Dreams”. Poniżej lista aplikacji dla rodziców, które zostały zaprezentowane w reklamie (w nawiasie link do aplikacji w App Storze):
- Withings WithBaby, (darmowa, link)
- MyTeeth, (darmowa, link)
- Drawnimal,(2,99 euro, link)
- FaceTime, Kamera iSight i Latarka – aplikacje systemowe iOS-a
- PetManager Pro, (4,99 euro, link)
- WeMo, (darmowa, link)
- Kinsa, (darmowa, link)
- Nike+ Running (darmowa, link)
- Parrot Flower Power (darmowa, link)
Urządzenia współpracujące z aplikacjami dla rodziców na iPhone’a, które zostały zaprezentowane w reklamie:
- Elektroniczna niania Withings Smart Baby Monitor (cena 1 129 zł, link do sklepu Apple’a)
- Przełącznik Belkin WeMo (219,95 zł, link do sklepu Apple’a)
- Termometr Kinsa (24,99 dolarów, link)
- Czujnik zdrowia roślin Parrot Flower Power (249,95 zł, link do sklepu Apple’a)
Spot kończy się mottem „Jesteś silniejszy niż myślisz”, podobnie jak wcześniejsze reklamy iPhone’a 5s: „Powerful” i „Strength”.
Apple – iPhone 5s – TV Ad – Parenthood
Reklama i aplikacje zostały zamieszczone na oficjalnej stronie Apple’a: apple.com/iphone-5s/powerful