Spotify przeprojektowuje stronę startową w aplikacji na Androida i iOS-a – teraz muzyka i podcasty są wyświetlane osobno.
Gigant strumieniowego przesyłania muzyki właśnie ogłosił plany uruchomienia zupełnie nowej strony domowej w aplikacji. Zmiany zauważą najpierw użytkownicy aplikacji Spotify na Androida, a w późniejszym terminie także pod systemem iOS. Nowy układ przewiduje dwie zakładki dla Muzyki i Podcastów. Główna sekcja rekomendacji ma na celu pomóc użytkownikom w łatwym przeglądaniu według rodzaju treści, których szukają. Zaktualizowana wersja ekranu głównego ma być bardziej spersonalizowana, aby użytkownicy Spotify mogli odkrywać jeszcze więcej dopasowanych do nich treści.
Sprawdź także: Playlisty Friends Mix na Spotify
Począwszy od kanału Muzyka, słuchacze Spotify będą mieli szybki dostęp do sugestii, które będą oparte na ich gustach muzycznych. Ponadto dostępne będą również rekomendacje albumów i playlist wraz z przyciskami ułatwiającymi udostępnianie, polubienie i natychmiastowe odtwarzanie muzyki.
Z drugiej strony w kanale Podcasty (oryg. Podcast & Shows) użytkownicy Spotify będą mogli szybko uzyskać dostęp do nowych odcinków swoich ulubionych programów. Ponadto spersonalizowane rekomendacje podcastów będą ważną częścią nowego środowiska ekranu głównego appki. Wreszcie, nowe centrum umożliwi słuchaczom czytanie opisów odcinków, zapisywanie w Twoich odcinkach i rozpoczęcie odtwarzania podcastów bez opuszczania strony.
W tym tygodniu wprowadzamy nowe środowisko domowe, które obejmuje kanały dotyczące muzyki, podcastów i programów. Ta funkcja jest obecnie wdrażana dla użytkowników Androida i wkrótce będzie również dostępna na iOS-a. Tworząc te kanały, Spotify ułatwia słuchaczom przewijanie rodzaju treści, których szukają. Zaktualizowany interfejs sprawia, że doświadczenie jest bardziej osobiste i pozwala użytkownikom jeszcze głębiej zagłębić się w ich rekomendacje.
Aplikacja Spotify dostępna jest do pobrania ze sklepów App Store i Google Play:
➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!
źródło: Spotify Newsroom