W T-Mobile zarejestrujesz kartę SIM w aplikacji!

Klienci T-Mobile jako pierwsi w Polsce mogą samodzielnie rejestrować karty SIM (numer) w aplikacji mobilnej operatora.

Samodzielna rejestracja karty SIM/numeru w T-Mobile Polska przez aplikację mobilną „Mój T-Mobile”
Samodzielna rejestracja karty SIM/numeru w T-Mobile Polska przez aplikację mobilną „Mój T-Mobile”

Operator komórkowy T-Mobile jako pierwszy na rynku wprowadzamy nową funkcję dla klientów korzystających z usług na kartę – od teraz użytkownicy smartfonów mogą samodzielnie zarejestrować numer na kartę, korzystając z aplikacji „Mój T-Mobile”. W kolejnym etapie ta możliwość zostanie wprowadzona także dla klientów Heyah na kartę.

Sprawdź również: Darmowe 1 GB w roamingu UE na wakacje od T-Mobile

Rejestracja karty SIM dla klientów T-Mobile dostępna jest w języku polskim, angielskim oraz ukraińskim. Użytkownicy, którzy dysponują smartfonem z systemem Androidem i iOS, mogą przejść przez cały proces samodzielnie w aplikacji „Mój T-Mobile” w jedną chwilę. Wystarczy, że potwierdzimy swoją tożsamość kontem bankowym za pośrednictwem bezpiecznego narzędzia opracowanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową – mojeID.

Jak zarejestrować kartę SIM od T-Mobile w aplikacji mobilnej?

  1. Pobierz aplikację „Mój T-Mobile” w sklepie Google Play lub App Store.
  2. Wybierz opcję „Zarejestruj nową kartę SIM”, aby rozpocząć proces rejestracji.
  3. Aby poprawnie zarejestrować kartę, należy podać numer telefonu, który chcemy zarejestrować, numer PUK oraz adres e-mail.
  4. Następnie zostaniesz przekierowany do MojeID, aby potwierdzić swoją tożsamość. W tym celu wybierz swój bank i zaloguj się do niego – bank przedstawi dane, które będą przekazane do T-Mobile: imię, nazwisko, PESEL. Dopiero po wyrażeniu zgody, zostaną one przesłane i na ich podstawie operator zarejestruje kartę.
  5. Możesz także wyrazić zgody marketingowe – plusem za zaznaczenie wszystkich zgód jest otrzymanie dodatkowych 5 zł, które będą dodane po wykonaniu doładowania.
  6. I już! Karta została zarejestrowana!

Teraz, aby można było z niej korzystać, musisz ją aktywować.

Jeśli jest to nowy profil klienta lub został do niego dodany adres e-mail, wysłana zostanie także wiadomość e-mail z linkiem do utworzenia hasła. Dzięki temu będziesz mógł zalogować się do aplikacji nie tylko numerem telefonu i kodem, ale także adresem mailowym i hasłem.

Gdy zalogujesz się do aplikacji na swój profil kolejny raz, będziesz mógł zarejestrować następne karty bez weryfikacji bankowej, ponieważ raz zweryfikowana tożsamość pozwala na zarejestrowanie kolejnych kart na tym samym profilu.

Aplikację „Mój T-Mobile” pobierzesz bezpłatnie ze sklepów App Store i Google Play:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: T-Mobile Polska