Rusza platforma społecznościowa ecommerce.pl

Cała branża w jednym miejscu. Pierwsza platforma społecznościowa przygotowana specjalnie dla branży e-handlu – tym będzie ecommerce.pl.

Platforma społecznościowa ecommerce.pl

Przedsiębiorcy nie będą musieli zatem dzielić swojej uwagi między grupy tematyczne na innych portalach społecznościowych czy zaglądać na branżowe fora internetowe. Na ecommerce.pl całkowicie za darmo swoją wiedzą dzielić będą się liderzy i eksperci branży e-handlu. Branża e-commerce musi mierzyć się z wieloma przeszkodami, pułapkami i wyzwaniami. SEM, SEO, social media, sprzedaż na marketplace, logistyka, płatności – to tylko czubek góry lodowej tematów, którymi muszą zająć się osoby z sektora e-biznesu. Branża e-commerce rośnie z roku na rok, a w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy handel internetowy w Polsce poszybował o ponad 20%. Na rynku pojawiło się 12 tys. nowych sklepów online, a na kolejne nie będziemy musieli długo czekać. 

To, na co zwracają uwagę początkujący e-przedsiębiorcy, ale też doświadczeni menedżerowie, to brak dostępu do usystematyzowanej, praktycznej, opartej o doświadczeniu wiedzy. Ogólnodostępne portale społecznościowe, fora branżowe zalewają nas falą komunikatów, które rozpraszają i utrudniają dotarcie do wartościowych informacji. Coraz trudniej dostrzec granicę między wiarygodną merytoryką a sponsorowanymi treściami.

Ecommerce.pl będzie pierwszą w polskim internecie społecznością, która kompleksowo odpowie na potrzeby właścicieli sklepów internetowych oraz specjalistów z tej branży. Swoją działalność zapoczątkuje 22 czerwca specjalną konferencją – Blitzcommerce. 

Oni wiedzą jak Ci pomóc

Konferencja Blitzcommerce zostanie przeprowadzona w pełni online, a uczestnictwo w niej będzie darmowe. W przystępnej formie, przedstawionych zostanie sześć fundamentalnie ważnych zagadnień ze świata e-commerce. 

Radosław Malinowski, e-commerce manager w sklepie internetowym BarberStore.pl, opowie o swoim doświadczeniu w skalowaniu wzrostu dzięki działaniom marketingowym w Barber Store. 

O przekuwaniu rozpoznawalności lokalnej na skalę ogólnopolską i hybrydzie biznesu online ze sklepami stacjonarnymi mówić będzie Miłosz Jarosiewicz, współzałożyciel sklepu z roślinami Mała Szklarnia. 

Natomiast Kamil Soja – założyciel słodkich marek Cukrowka.pl oraz Ciagutki.pl, a także E-Commerce Manager w Majowo – podpowie jak wykorzystać sezonowość w sprzedaży. Prelegenci Bliztcommerce opowiedzą też o wyjątkowości swoich biznesów i o tym jak należy budować i rozwijać swoją markę w internecie. Swoimi doświadczeniami na ten temat podzieli się Joanna Kwiatkowska, Co-Founder i Head of E-commerce w marce Kubota, którą – wraz z grupą znajomych – trzy lata temu postanowiła reaktywować i przywrócić jej dawną świetność.

Podczas konferencji nie może zabraknąć jednego z najgorętszych tematów ostatnich miesięcy, czyli rozmowy o Amazonie. O możliwościach tego jednego z największych targów internetowych świata mówić będzie August Król, sprzedawca z TOP1 niemieckiego Amazona.

Równie ważnym elementem e-commerce są podatki, a o nich wykład przeprowadzi Maciej Oniszczuk, prezes zarządu kancelarii Oniszczuk & Associates, który pochyli się nad dalszym losem pakietu VAT e-commerce.

Po „Blitzu” czas na codzienność. Pełną wiedzy

Czego możemy się spodziewać przekraczając próg portalu ecommerce.pl? W tej specyficznej, branżowej sieci społecznościowej zarówno początkujący jak i liderzy z branży e-handlu, będą mogli wymieniać się doświadczeniami czy przeczytać eksperckie artykuły z takich dziedzin jak SEM, SEO, Social Media, Allegro, Amazon oraz logistyka, płatności, skalowanie. Poznamy historie sukcesów, jak i – często nieuniknionych – porażek. 

Przede wszystkim jednak będzie można wziąć udział w darmowych warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Polsce. Co więcej, na platformie będzie można wymienić się pomysłami i znaleźć mentora, który wesprze swoim doświadczeniem dalszą działalność i ułatwi rozwój. 

Jak zapewniają twórcy platformy ecommerce.pl, będzie ona wolna od reklam. Dzięki czemu będzie można skoncentrować swoją uwagę na tym, co najważniejsze – zdobywaniu lub dzieleniu się wiedzą. Uczestnicy dialogu nie będą anonimowi dzięki moderowaniu dyskusji przez doświadczonych ekspertów.

źródło:ecommerce.pl