Nowa usługa Tidal wystartowała także w Polsce. Jay-Z przekonał największe gwiazdy muzyczne do promocji swojej usługi strumieniowego przesyłania muzyki.
Już za 2 godziny będziecie mogli wypróbować nową usługę muzyczną Tidal od Jay Z. Udało mu się przekonać największe gwiazdy światowej muzyki, aby wsparli go w nowym projekcie. Czy nowa usługa jest zagrożeniem dla Spotify i Deezera? W nowym filmie promującym zobaczycie takie gwiazdy jak: Kanye West, Daft Punk, Rihanna, Usher, Arcade Fire, Calvin Harris, Nicki Minaj i Madonna.
Muzycy nie tylko zagrali w filmie, ale także udostępnili na swoich profilach na Twitterze tag #TIDALforALL a na zdjęciach w tle umieścili kwadrat w kolorze cyan. Wszystko to po to, aby pomóc koledze z branży w promocji jego nowej usługi.
The game changes now. LIVE on http://t.co/1tmRscKf1E #TIDALforALL pic.twitter.com/hH4iU83sjb
— Madonna (@Madonna) March 30, 2015
TIDAL | #TIDALforALL
To pokazuje jak ogromne wpływy w branży muzycznej ma Jay-Z. Czy to przełoży się na liczbę użytkowników korzystających z nowej usługi?
Już za chwilę będziecie mogli skorzystać z bezpłatnego miesiąca próbnego. Po tym czasie wersja TIDAL Premium będzie kosztować 9,99 dolarów, a wersja TIDAL HiFi 19,99 dolarów. Konto aplikacji połączone jest z kontem usługi WiMP.
Z usługi można korzystać przez przeglądarkę internetową pod adresem tidal.com oraz aplikacje mobilne na iOS-a i Androida, które pobierzesz za darmo klikając na poniższe przyciski.