Nowe funkcje, nowy design, ale ciągle ten sam cięty humor. Tej jesieni ZaadoptujFaceta.pl postawiło na świat social mediów oraz mobile wprowadzając dwie innowacyjne opcje.
Obecnie aplikacje typu social network stanowią 30 proc. transakcji dokonywanych w App Storze oraz ponad 5 proc. pobranych aplikacji (źródło: AppAnnie). To dlatego tej jesieni portal, o którym ze względu na jego śmiałe podejście do internetowych znajomości mówi się od ponad roku, postanowił położyć większy nacisk na społeczność użytkowników smartfonów, udostępniając zupełnie nową wersję swojej aplikacji mobilnej. Poprzednia, dostępna dla iPhone, została całkowicie zmieniona, aby stać się kompatybilną z iOS 8. Na Google Play jest też dostępna wersja na Androida.
Oprócz nowej możliwości znalezienia mężczyzn w pobliżu – dzięki opcji lokalizacji – klientki mają szansę skorzystania z wyszukiwarki hasztagów. Użytkownikom przypisane są hasztagi, które jednym trafnym słowem opisują ich cechy: brunet, muskularny, blondyn, ninja, metal, majsterkowicz, skater…
Użytkownicy mogą poruszać się w morzu hasztagów starannie dobranych, dzięki specjalnej technologii stworzonej przez serwis dostępnej zarówno na wersji mobilnej jak i webowej.
Użytkownik spędza w serwisie średnio 17 minut dziennie, co jest porównywalne do wyników Facebooka, gdzie średni czas wynosi 20 minut.
– Nasze oryginalne, świeże podejście pozwoliło nam przyciągnąć uwagę młodych kobiet, które czekały na coś nowego. Nie chcemy poprzestać na 500 tys. użytkowników. Pragniemy pozycjonować się jako niezbędna aplikacja, łącząca elementy zabawy z coraz bardziej precyzyjnymi możliwościami wyszukiwania – powiedziała Clara Bizien, odpowiedzialna za międzynarodowy marketing marki.
Pomimo ogromnej popularności portal ZaadoptujFaceta wciąż sięga po nowych użytkowników. Wprowadzając nowe opcje całkowicie zmienia sposób korzystania z serwisu. Aplikacja jest już dostępna w App Store i w Google Play.
—
O ZaadoptujFaceta
ZaadoptujFaceta.pl to niebanalny serwis społecznościowy, w którym władza należy do kobiet. Serwis zrywa ze stereotypem potulnej kobiety czekającej na księcia z bajki i odwraca role w relacjach damsko-męskich. W 2014 roku kobieta, która wykonuje pierwszy krok, nie powinna być uważana za „łatwą”. Portal odpowiada na oczekiwania generacji „wyrośniętych nastolatków”, którzy dotąd uważali serwisy randkowe za przestarzałe lub „dla prawdziwych desperatów”.
Założony przez Manuela Conejo i Florenta Steinera w 2008 roku, portal AdopteUnMec.com (francuska wersja ZaadoptujFaceta.pl) jest prawdziwym fenomenem społecznym we Francji. Francuska strona swoim oryginalnym konceptem w 5 lat zyskała ponad 8 milionów użytkowników. W Polsce ZaadoptujFaceta.pl działa od kwietnia 2013 r. i ma już ponad 500 tys. użytkowników. Serwis działa również w kilku krajach Europy i Ameryki Łacińskiej.
źródło: informacja prasowa ZaadoptujFaceta