Chińska marka OPPO stawia na wysoką jakość obsługi klienta, przygotowując serwis i opiekę posprzedażową w Polsce, którą będzie oferować S.B.E. Polska.
Marka OPPO kompleksowo przygotowuje się do wejścia na polski rynek. Poza szeroką dostępnością produktów, zadbano także o profesjonalną opiekę posprzedażową, którą zapewni serwis S.B.E. Polska. Serwis ruszy wraz ze sprzedażą smartfonów OPPO w Polsce.
Nowe produkty marki OPPO są objęte 24-miesięczną gwarancją zarówno na telefony jak i wbudowane baterie. Dołączone w zestawie akcesoria posiadają natomiast 6-miesięczny okres gwarancyjny.
OPPO zadbało, by kontakt z serwisem był przede wszystkim łatwy i przyjemny – konsumenci będą mogli wybrać najwygodniejszy dla nich sposób zgłoszenia się po pomoc. Zarówno na stronie serwisu, jak i startującej niebawem polskiej stronie marki, pojawią się formularze, które przekierują zapytanie do zespołu techników. Dostępna będzie także opcja kontaktu telefonicznego oraz bezpłatny chat online z konsultantem.
W przypadku konieczności zwrotu, wymiany bądź naprawy urządzenia, także postawiono na wygodę. Cały proces przebiega w formacie door-to-door – oznacza to, że kurier przyjedzie w umówionym terminie pod wskazany adres, odbierze smartfon i przekaże go do serwisu. W takich przypadkach konsumenci będą mogli na bieżąco monitorować status naprawy na stronie serwisu. Oczywiście usługa jest bezpłatna dla wszystkich użytkowników smartfonów OPPO zakupionych w oficjalnej dystrybucji, bez względu na model.
źródło: informacja prasowa