Skip to content
  •   środa, 29 marca, 2023
  • O SERWISIE
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
Logo serwisu mobiRANK.pl

mobiRANK.pl

Blog technologiczny, mobile, aplikacje, internet

  • NEWSY
  • iOS
  • ANDROID
  • RANKINGI
    • WSZYSTKIE RANKINGI
    • INTERNET 5G
    • INTERNET NA KARTĘ
    • INTERNET STACJONARNY
    • INTERNET MOBILNY
    • ROBOTY SPRZĄTAJĄCE
    • ABONAMENT

Przeglądarka Opera zmieniła logo

ANDROID APLIKACJE MOBILNE iOS MOBILE NEWSY
23 września 2015
Łukasz Majchrzyk

Jeśli korzystasz z przeglądarki Opera, to na pewno zauważyłeś zmiany wizerunkowe. Czy oprócz zmiany wygladu producent pójdzie krok dalej?

Opera- nowe logo

W tym roku Opera obchodzi swoje 20. urodziny. Wczoraj firma zaprezentowała nową odsłonę logo oraz zmiany wizerunkowe. Zmiana charakterystycznej, czerwonej litery „O”, ma symbolizować postępujące zmiany – na lepsze.

W tym roku mieliśmy okazję obserwować zmiany logo Google’a i Yahoo. W przypadku Opery nad identyfikacją wizualną pracowały dwie niezależne agencje kreatywne: DixonBaxi z Wielkiej Brytanii oraz norweska firma Anti.

Więc co nowego?

Nowa litera „O” wciąż nawiązuje do swojego pierwowzoru. Dodano efekt trójwymiarowości, oprócz tego symbol stał się bardziej nowoczesny i estetyczny. Usunięto także clain „Software”, pozostawiając sam symbol.

Opera to nie tylko przeglądarka internetowa, dzięki takim spółkom jak Opera MediaWorks, firma działa nie tylko w obszarze oprogramowania.

It's more than just a logo change. #DoMore with Opera: http://t.co/vED6NzzuMj pic.twitter.com/CQsqZKvx9o

— opera (@opera) September 22, 2015

Jak to zwykle bywa przy tego typu zmianach, firma kontynuuje swoje zobowiązanie do poprawy swoich produktów i usług. Wraz ze zmianą wizerunku Opera MediaWorks pozostaje wciąż liderem na rynku wśród platform budowania marek i reklamy mobilnej.  Platforma Opera MediaWorks dociera do ponad 1,1 miliarda unikalnych konsumentów co miesiąc na całym świecie, na ponad 19 000 mobilnych stronach internetowych i aplikacji mobilnych. Dzięki innowacyjnej technologii, takiej jak technologia Instant-Play™HD, Opera nadal stanowi przełom w skali marketingu.

źródło: Opera MediaWorks – What’s in a new logo?

Łukasz Majchrzyk Memoji (mobiRANK.pl)
Łukasz Majchrzyk

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.

mobirank.pl
Tagi: identyfikacja wizualna, internet, logo, Opera, przeglądarki, przeglądarki internetowe

Nawigacja wpisu

Mi Mobile – sieć komórkowa od Xiaomi
iOS 9.0.1 udostępniony do pobrania

JAKI WYBRAĆ INTERNET STACJONARNY?

Jaki wybrać internet dla domu (domowy/stacjonarny)?

Przeczytaj także

  • Dźwięk przestrzenny Apple Music także na głośnikach Sonos!
  • Apple Pay Later od dziś dostępne w USA
  • „The Kardashians” — trzeci sezon od 25 maja w Disney+
  • 3. sezon serialu „Biały Lotos” rozegra się w Tajlandii
  • PocketBook InkPad 4 powraca z najnowszym ekranem i wbudowanym głośnikiem

Jaki wybrać internet mobilny?

Jaki wybrać internet mobilny na kartę?
© 2023 mobiRANK.pl