Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Reklama żółtego iPhone’a 14 przypomina retrospekcję z 1968 roku

Nawet jeśli żółty iPhone 14 Cię nie interesuje, to warto obejrzeć reklamę wideo nowego produktu firmy Apple.

Reklama wideo żółtego iPhone’a 14 jest faktycznie fajniejsza niż sam kolor tego smartfona. The Beatles wydali animowany materiał nawiązujący do Yellow Submarine w 1968 roku. Jej hipisowski, tripowy wygląd dla wielu uosabiał lata 60., a film stał się przełomem animacji. Nawet dzisiaj nadal inspiruje twórców. Przykładem jest Hello Yellow – krótki spot, który Apple stworzyło, aby reklamować bananowego iPhone’a 14 i 14 Plus. Jest zrobiony w tym samym ogólnym stylu, co klasyka filmowa.

Zobacz też: Nowa reklama „Chase” iPhone’a 14 Pro z kurczakiem

Bohater reklamy wyciąga swojego kanarkowego iPhone’a 14 i uruchamia jaskrawo kolorową retrospekcję z lat 60., która jest mieszanką animacji i rzeczywistości. Muzyka w tle jest jednak bardziej nowoczesna. To „Le Banana Split” od Lio.

Najnowsza reklama, podobnie jak inne z ostatniej serii, wykorzystuje nawiązania do popkultury w promowaniu produktów. Od zabarwionej science-fiction reklamy Ridleya Scotta z 1984 roku promującej komputer Macintosh, po wielokrotnie nagradzane wideo firmy Bounce sprzedające słuchawki AirPods — reklama Apple’a konsekwentnie ustawia wysoko poprzeczkę w zakresie kreatywności i skuteczności.

Spot reklamowy Hello Yellow zadebiutował we wtorek z okazji premiery iPhone’a 14 i 14 Plus w żółtej obudowie. Po ogłoszeniu na początku marca, telefony dotarły na półki sklepowe we wtorek. Klienci, którzy zamówili w przedsprzedaży nowy wariant kolorystyczny, zaczęli otrzymywać swoje zakupy.

Ceny zaczynają się od 5199 zł za żółtą wersję iPhone’a 14 ze 128 GB pamięci. Podobnie większy model Plus w tym samym kolorze można zamówić w sklepie internetowym Apple – jego ceny zaczynają się od 5899 zł za wersję ze 128 GB pamięci.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Cult of Mac

Exit mobile version