Nowa reklama „Chase” iPhone’a 14 Pro z kurczakiem

Firma Apple opublikowała nowe wideo pt. „Chase”, który z pewnością będzie jego następną 60-sekundową i 30-sekundową reklamą telewizyjną dla modeli iPhone’a 14 Pro.

Kadr ze spoty pt. „Chase” promującego iPhone'a 14 Pro
Kadr ze spoty pt. „Chase” promującego iPhone’a 14 Pro firmy Apple

Nowe wideo zatytułowane Chase (z ang. Pościg) zaczyna się od ujęcia kurczaka goniącego przez mężczyznę, który nagrywa go na swoim telefonie iPhone 14 Pro. Gdy kontynuuje podążanie za kurczakiem, podczas nagrywania przechodzi przez kuchnię chińskiej restauracji. Dzięki trybowi akcji nie widzimy typowego drżenia, które towarzyszy filmowi akcji nagrywanemu przez zwykły smartfon.

Gdy mężczyzna nagrywający akcję na swoim iPhonie 14 Pro przechodzi przez kuchnię, jeden z kucharzy robi przewrót na stole – orientujemy się wtedy, że jest to kręcony film. Wkrótce zobaczymy iPhone’a 14 Pro używanego do filmowania animacji poklatkowej. A gdy wracamy do wideo na żywo, Apple przypomina nam, że tryb kinowy to fajny efekt (i można go teraz kręcić w 4K przy 24 klatkach na sekundę za pomocą tylnego aparatu).

W trybie kinowym można przełączać się między obiektami w scenie, w której jeden obiekt jest ostry, a druga osoba lub rzecz nieostra. To efekt, który widzieliśmy wiele razy w kinie lub w serialach telewizyjnych. Apple wskazuje również w reklamie, że w tym roku dwa modele Pro mają czujnik aparatu ProRaw 48 MP w porównaniu z czujnikiem 12 MP używanym w urządzeniach innych niż Pro.

A gdy zdjęcie plakatu filmu jest zrywane (nawiasem mówiąc, film nosi tytuł „Chase”), widzimy slogan reklamy: „Nasz najbardziej profesjonalny aparat w historii”. Na pewno będzie to reklama telewizyjna, emitowana podczas weekendowych zawodów NFL. Powinna również pojawić się podczas transmisji telewizyjnych Aarona Judge’a, podczas gdy Yankee spróbuje ustanowić nowy rekord Ligi Amerykańskiej w jednym sezonie.

Jeśli chodzi o system kamer w modelach iPhone 14 Pro, firma stwierdza: „Zawiera zupełnie nowy aparat główny 48 MP, tryb akcji zapewniający płynne sceny akcji z ręki, tryb kinowy 4K, zaawansowaną wydajność w słabym oświetleniu i cztery opcje zoomu, aby zapewnić jeszcze większą elastyczność kadrowania. iPhone 14 Pro to początek nowej ery w aparatach iPhone’a”.

A żeby nawiązać trochę do Walta Disneya, pamiętaj, że ta reklama zaczęła się od kurczaka.

Apple usunęło tę reklamę, ale możesz ją obejrzeć poniżej oraz w serwisie Internet Archive Wayback Machine – bo jak wiadomo w internecie nic nie ginie!

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | phoneArena