Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Orange prosi klientów, aby korzystali z rozwiązań w „Mój Orange”

Wersje kolorystyczne (jasna i ciemna) aplikacji Mój Orange 4.0.2

Wersje kolorystyczne (jasna i ciemna)

W związku z panującą pandemią koronawirusa wszyscy przeżywamy teraz szczególnie trudne chwile, Orange podobnie jak wiele innych firm zmienił na ten czas sposób funkcjonowania – dowiedz się więcej.

W liście wysłanym do klientów Orange Polska poinformowało, że w związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem zmienia sposób funkcjonowania firmy i wprowadza dla swoich pracowników pracę zdalną od 16 marca 2020 r.

W trosce o zdrowie klientów, firma nie rekomenduje jednak wizyt w salonach i zaprasza do robienia zakupów na stronie internetowej, a zamówienia będą bezpłatnie dostarczane przez kuriera.

Z uwagi na ograniczoną dostępność pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony. Jeśli w najbliższym czasie będziesz potrzebować pomocy, Orange prosi, abyśmy najpierw skorzystali z rozwiązań online w systemie lub aplikacji Mój Orange.

W Mój Orange samodzielnie można sprawdzić swoje usługi, poprawność działania internetu i telewizji (tylko w wersji przeglądarkowej), zweryfikować płatności i dokonać potrzebnych zmian w ofercie. Jeżeli korzystasz z oferty Orange Flex wszystkie swoje sprawy załatwisz w aplikacji mobilnej.

Aplikacja mobilna „Orange Telefon” pomaga chronić smartfony

Jednocześnie, operator prosi o wyrozumiałość i przeprasza za niedogodności. Co w obecnej sytuacji jest chyba dla każdego zrozumiałe.

Dla seniorów! Orange wydłuża także o 14 dni termin płatności faktur wystawionych od 26.02.2020 do 14.03.2020 roku dla klientów powyżej 65. roku życia. 

Zrzuty ekranu z aplikacji „Mój Orange” na Androida

Dodatkowo, operator przygotował dla swoich klientów wiele udogodnień i darmowych usług:

Aplikację „Mój Orange” pobierzesz ze sklepu App Store lub Google Play:

źródło: Orange Polska

Exit mobile version