W związku z panującą pandemią koronawirusa wszyscy przeżywamy teraz szczególnie trudne chwile, Orange podobnie jak wiele innych firm zmienił na ten czas sposób funkcjonowania – dowiedz się więcej.
W liście wysłanym do klientów Orange Polska poinformowało, że w związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem zmienia sposób funkcjonowania firmy i wprowadza dla swoich pracowników pracę zdalną od 16 marca 2020 r.
- Z domu pracuje zdecydowana większość pracowników, wyłączając tylko te osoby, których zadań nie można wykonywać zdalnie.
- Sklepy w centrach handlowych oraz niektóre poza nimi będą zamknięte.
- W salonach, które pozostaną czynne, pracownicy będą postępować ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego.
W trosce o zdrowie klientów, firma nie rekomenduje jednak wizyt w salonach i zaprasza do robienia zakupów na stronie internetowej, a zamówienia będą bezpłatnie dostarczane przez kuriera.
Z uwagi na ograniczoną dostępność pracowników, kontakt telefoniczny poprzez infolinie obsługowe będzie utrudniony. Jeśli w najbliższym czasie będziesz potrzebować pomocy, Orange prosi, abyśmy najpierw skorzystali z rozwiązań online w systemie lub aplikacji Mój Orange.
W Mój Orange samodzielnie można sprawdzić swoje usługi, poprawność działania internetu i telewizji (tylko w wersji przeglądarkowej), zweryfikować płatności i dokonać potrzebnych zmian w ofercie. Jeżeli korzystasz z oferty Orange Flex wszystkie swoje sprawy załatwisz w aplikacji mobilnej.
Jednocześnie, operator prosi o wyrozumiałość i przeprasza za niedogodności. Co w obecnej sytuacji jest chyba dla każdego zrozumiałe.
Dla seniorów! Orange wydłuża także o 14 dni termin płatności faktur wystawionych od 26.02.2020 do 14.03.2020 roku dla klientów powyżej 65. roku życia.

Dodatkowo, operator przygotował dla swoich klientów wiele udogodnień i darmowych usług:
- W Orange VOD wybrane filmy za 1 zł aż do 12 kwietnia
- Orange daje wszystkim 10 GB i odkodowane kanały, żeby zostać w domu
Aplikację „Mój Orange” pobierzesz ze sklepu App Store lub Google Play:
źródło: Orange Polska

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.