Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Ten spot reklamowy ma pałera: „Tajger is bek” – TA czy NIE?

W najnowszym spocie reklamowym Tiger Energy Drink genialnie wykorzystano sylwetki mistrzów i wykonanie Abradab – szacun za „tajger pałer is bek”!

Dopasowanie przekazu do grupy docelowej w spocie reklamowym to nie lada sztuka. Choć marka napoju energetycznego Tiger Energy Drink nie raz nas zaskoczyła – czasem lepiej, czasem gorzej. To najnowszy spot reklamowy, który jest tak naprawdę teledyskiem to świetna robota.

Dla pokolenia Z, które konsumuje media w internecie i portalach społecznościowych takich jak TikTok czy Instagram, ten spot jest nie tylko reklamą, ale teledyskiem w którym Abradab wyśpiewuje, a raczej rapouje co „TA” a co „NIE”. Prosty przekaz zero-jedynkowe wybory, bez ściemy.

Całe wideo utrzymane jest raczej w internetowym, tiktokowym stylu z mnóstwem efektów retro i szumów, dla zachowania efektu surowości, buntu i niezależności, którą młode pokolenia tak sobie cenią. Nie bez przyczyny do wykonania utworu wybrano Abradab, a za bit odpowiada DJ Kupiłemwusa. Nie jest to taki rap jak w wykonaniu Pioruna, czyli reżysera „Ślepnąc od świateł” Krzysztofa Skoniecznego, acz jest to reklama i etyka zachowana być musi, ale i tak daje radę.

Zobacz także: Teledysk „Od braci dla braci” w wykonaniu Pioruna – sztywniutko?

Trzeba przyznać, że całość dobrze się klei i wpada w ucho a sam wideoklip ogląda się bez zażenowania, choć wszyscy wiemy, że to reklama. Nie zapomniano bowiem, żeby co chwilę pokazywać logo Tigera, wizerunek puszki, albo napisu Tiger power is back – no i sam zabieg z  „TA” jak „TAjger” – świetne! Obejrzyjcie sami:

Słowa (cały tekst) z utworu (reklamy Tigera) Abradab ft. Dariusz „Tiger” Michalczewski „Tiger power is back”:

Nie, Ta, Nie, Ta
Wiesz za kim idziemy w dym? Nie
Za Tiger Rally Team – Ta
Nalepka baby on board – Nie
Miejsce dla twoich mord – Ta
Siedzenie w domu i marazm – Nie
Siema, widzimy się zaraz – Ta
Karmisz łabędzie bułką? Nie
Melanż z ziomkami w kółko – Ta
Co? Dupę jej obczajałeś?
Ha, właśnie skłamałeś – Ta
Noc w areszcie – Nie
Trening na mieście – Ta
Skarpetki i sandał – Nie
Kilka serii przy hantlach – Ta
Słuchasz jak pieprzą? – Nie
Przejmujesz dancefloor – Ta

Refren:
Będziesz mistrzem świata i panem swej dziedziny,
Ta, ta, ta, Tajger Pałer is Bek (przyp. red. czyli Ta, ta, ta, Tiger Power is Back)
Będziesz kosił hajsy, szacun, władze i dziewczyny,
Ta, ta, ta, Tajger Pałer is Bek
Będą kłaniać ci się w pas, chociaż gumę mają w majtach,
Ta, ta, ta, Tajger Pałer is Bek
Ich horyzont jest za blokiem, a ty mierzysz w terabajtach,
Ta, ta, ta, Tajger Pałer is Bek

Ulubiony serial rodziców?  Nie
Nocka streamów na Twitchu? Ta
Płonie ognisko i szumią knieje? Nie
Zawsze tam, gdzie coś sie dzieje? Ta
Sztuki z zadartym nosem? Nie
Te prawdziwe są sztosem? Ta
Silikon i botoks? Nie
Naturalnie jest spoko – Ta
Przedstawisz ją mamie? Nie
Kolacja wraz ze śniadaniem? Ta
Dałaś mu dobry numer? Nie
Bo w sumie był gburem? Ta
Ekipa jak z boysbandu? Nie
Masa własnych patentów – Ta
Lecisz na żwir? Nie
Jesteś dobry świr? Ta

Refren:
Będziesz mistrzem świata i panem swej dziedziny,
Ta, ta, ta, Tajger Pałer is Bek (…)

Szczypiesz się z hajsem? Nie
Wykorzystasz szansę – Ta
Miłość w Zakopanem? Nie
Wyjechać jak najdalej – Ta
Degustacja win? Nie
A łapanie chwil? Ta
Poranek w korkach? Nie
Nad ranem u ziomka konsolka – Ta
Ciosy poniżej pasa – Nie
Respekt ważniejszy niż kasa – Ta
Hejting i trolling? Nie
Didżeing i beatboying – Ta
Prawienie morałów? Nie
Robienie kawałów – Ta
Wszystko za lajka? Nie
Nie kumasz, to narka – Ta

Refren:
Będziesz mistrzem świata i panem swej dziedziny,
Ta, ta, ta, Tajger Pałer is Bek (…)

Sylwetki mistrzów w kampanii Tigera – TAJGER PAŁER IS BEK

W spocie wykorzystano sylwetki pięciu mistrzów:

Sylwetki mistrzów w kampanii napoju Tiger

Dwa lata temu marka Tiger zawiesiał komunikację marketingową po fali krytyki, która spadła na napój i jego producenta za niestosowny wpis na Instagramie w rocznicę wybuchu Powstania Warszawskiego. Wiosną ubiegłego roku Tiger nawiązał do swojego błędu w kampanii przedstawiającej osoby, które realizując swoje pasje, zaliczają wiele błędów i porażek (wpadek). Nowa kampania promuje także loterię „West vs East”, w której za zakupiony napój (trzeba mieć zachowany paragon lub zawleczkę promocyjną) można wygrać nagrody po zgłoszeniu się na stronie promocji.

Kreacją kampanii reklamowej zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Może Cię zainteresować także: 

Ruszyła loteria BLIKOMANIA z HAJ-SI-WEM do wygrania!

Exit mobile version