Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Reklama świąteczna Apple’a pt. „Fuzzy Feelings” została nakręcona iPhone’em

Apple wypuściło prawie czterominutową reklamę świąteczną, przedstawiającą animatorkę poklatkową, która widzi swojego szefa „przez nowy obiektyw”.

Fuzzy Feelings: Behind the Scenes (Apple)

Chociaż firma Apple nadal nie jest tak znany ze swoich reklam świątecznych jak na przykład Coca-Cola, w swojej historii nakręciła kilka niezwykłych filmów. Należą do nich nagrodzony Emmy Misunderstood, który ma już dziewięć lat. W 2023 roku Apple powróciło do koncepcji niezrozumienia ludzi, dopóki nie zostaną lepiej poznani, dzięki filmowi Fuzzy Feelings.

Sprawdź też: Świąteczną reklamę „Saving Simon” nakręcono iPhone’em 13 Pro

Film z nagłówkiem You make the holidays przedstawia prawdziwy świat animatorki oraz jej rosnący zwyczaj wyładowywania swoich frustracji w animacji poklatkowej. Został on nakręcony przez reżyserkę animacji poklatkowej Annę Mantzaris.

„Kreatywność ma moc zmiany sposobu, w jaki postrzegamy siebie nawzajem i świat” – informuje Apple. „Czasami spojrzenie na wszystko przez nowy obiektyw może zrobić różnicę”.

Film, z utworem „Isn’t a Pity” George’a Harrisona, jest mniej więcej w połowie animacją poklatkową, a w połowie prawdziwym życiem. Części z prawdziwego życia obejmują pokazanie, jak główna bohaterka animuje swoje filmy, a Apple twierdzi, że wszystkie prace poklatkowe zostały nakręcone iPhone’em 15 Pro.

Apple twierdzi również, że reklamę montowano na MacBooku Air i opublikowano minutowy film zza kulis, pokazujący więcej o powstawaniu filmu.

„Praca z Apple’em nad ożywieniem tego filmu była przyjemnością” – powiedziała Mantzaris. „Naprawdę mam nadzieję, że ludzie zobaczą nasze postacie i naszą historię oraz że zainspirują ich do samodzielnego wypróbowania różnych rzeczy”.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Apple | Apple Insider

Exit mobile version