Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Logo Departamentu Dzikiej Przyrody w Oklahomie wywołało hype w internecie

Przez to, że nowe logo Departamentu Dzikiej Przyrody w Oklahomie „wygląda jak brodaty koleś”, to stało się o nim głośno.

Oklahoma Department of Wildlife Conservation – logo i maskotka (nieoficjalna) | fot. Twitter

Departament Dzikiej Przyrody w Oklahomie (Oklahoma Department of Wildlife Conservation) zaczął być tak często wyśmiewany i wspominany na Twitterze, ponieważ jego oficjalna tarcza (logo) wygląda jak brodaty facet w pomarańczowej czapce. Urzędnicy musieli wydać oświadczenie wzywające ludzi do zaprzestania wspominania ich przez „małego kolesia”.

Przeczytaj też: Iluzja „rozszerzająca się dziura” skłania mózg do rozszerzenia źrenic

„WIEMY, ŻE LOGO WYGLĄDA JAK BRODATY KOLEŚ W POMARAŃCZOWYM KAPELUSIKU — NIE MUSISZ WSKAZYWAĆ NA NAS KAŻDEGO DNIA” – napisano kapitalikami w środę na Twitterze, klaskając emotikonami dla podkreślenia.

Pisownia oryginalna:
WE👏 ARE👏AWARE👏THE👏LOGO👏LOOKS👏LIKE👏A👏BEARDED👏DUDE👏IN👏AN👏ORANGE👏HAT👏—YOU👏DO👏NOT👏NEED👏TO👏KEEP👏POINTING👏THAT👏OUT👏EVERY👏SINGLE👏DAY👏

Post został wyświetlony 9,4 miliona razy i polubiony prawie 180.000 razy od 15 marca!

Emblemat przedstawia ptaka lecącego nad jeleniem i rybą, pod pomarańczową częścią z napisem Departament Dzikiej Przyrody i Ochrony Oklahomy. Ale w pomniejszeniu lub z daleka, w skali Twittera na telefonach, logo wygląda dokładnie tak, jak facet z postrzępioną brodą i czapką, mrużący oczy.

Obserwatorzy nie mogli zachować powagi w obliczu internetowego sporu wywołanego przez iluzję optyczną. Ludzie nie muszą „ciągle wskazywać”, że logo wygląda jak brodaty facet, wzbrania się Departament Dzikiej Przyrody i Ochrony Oklahomy. Niektórzy użytkownicy „myśleli, że taki zabieg optyczny był zamierzony…” i chyba był?

Niektórzy brodaci mężczyźni w pomarańczowych kapeluszach zaczęli nawet publikować zdjęcia siebie i kumpli w sekcji komentarzy do wpisu Oklahoma Department of Wildlife Conservation.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: @OKWildlifeDept | New York Post

Exit mobile version