Skip to content
  •   piątek, 13 czerwca 2025
  • O SERWISIE
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
Logo serwisu mobiRANK.pl

mobiRANK.pl

Blog technologiczny, mobile, aplikacje, internet

  • NEWSY
  • iOS
  • ANDROID
  • RANKINGI
    • WSZYSTKIE RANKINGI
    • SUBSKRYPCJE KOMÓRKOWE
    • INTERNET 5G
    • INTERNET NA KARTĘ
    • INTERNET STACJONARNY
    • INTERNET MOBILNY
    • ROBOTY SPRZĄTAJĄCE
    • ABONAMENT

Logo Departamentu Dzikiej Przyrody w Oklahomie wywołało hype w internecie

KSIĄŻKI I POPKULTURANEWSYWYDARZENIA
17 marca 2023
Łukasz Majchrzyk

Przez to, że nowe logo Departamentu Dzikiej Przyrody w Oklahomie „wygląda jak brodaty koleś”, to stało się o nim głośno.

Oklahoma Department of Wildlife Conservation
- logo i maskotka
Oklahoma Department of Wildlife Conservation – logo i maskotka (nieoficjalna) | fot. Twitter

Departament Dzikiej Przyrody w Oklahomie (Oklahoma Department of Wildlife Conservation) zaczął być tak często wyśmiewany i wspominany na Twitterze, ponieważ jego oficjalna tarcza (logo) wygląda jak brodaty facet w pomarańczowej czapce. Urzędnicy musieli wydać oświadczenie wzywające ludzi do zaprzestania wspominania ich przez „małego kolesia”.

Przeczytaj też: Iluzja „rozszerzająca się dziura” skłania mózg do rozszerzenia źrenic

„WIEMY, ŻE LOGO WYGLĄDA JAK BRODATY KOLEŚ W POMARAŃCZOWYM KAPELUSIKU — NIE MUSISZ WSKAZYWAĆ NA NAS KAŻDEGO DNIA” – napisano kapitalikami w środę na Twitterze, klaskając emotikonami dla podkreślenia.

Pisownia oryginalna:
WE👏 ARE👏AWARE👏THE👏LOGO👏LOOKS👏LIKE👏A👏BEARDED👏DUDE👏IN👏AN👏ORANGE👏HAT👏—YOU👏DO👏NOT👏NEED👏TO👏KEEP👏POINTING👏THAT👏OUT👏EVERY👏SINGLE👏DAY👏

Post został wyświetlony 9,4 miliona razy i polubiony prawie 180.000 razy od 15 marca!

Emblemat przedstawia ptaka lecącego nad jeleniem i rybą, pod pomarańczową częścią z napisem Departament Dzikiej Przyrody i Ochrony Oklahomy. Ale w pomniejszeniu lub z daleka, w skali Twittera na telefonach, logo wygląda dokładnie tak, jak facet z postrzępioną brodą i czapką, mrużący oczy.

Obserwatorzy nie mogli zachować powagi w obliczu internetowego sporu wywołanego przez iluzję optyczną. Ludzie nie muszą „ciągle wskazywać”, że logo wygląda jak brodaty facet, wzbrania się Departament Dzikiej Przyrody i Ochrony Oklahomy. Niektórzy użytkownicy „myśleli, że taki zabieg optyczny był zamierzony…” i chyba był?

WE👏 ARE👏AWARE👏THE👏LOGO👏LOOKS👏LIKE👏A👏BEARDED👏DUDE👏IN👏AN👏ORANGE👏HAT👏

—YOU👏DO👏NOT👏NEED👏TO👏KEEP👏POINTING👏THAT👏OUT👏EVERY👏SINGLE👏DAY👏

— Oklahoma Department of Wildlife Conservation (@OKWildlifeDept) March 15, 2023

Niektórzy brodaci mężczyźni w pomarańczowych kapeluszach zaczęli nawet publikować zdjęcia siebie i kumpli w sekcji komentarzy do wpisu Oklahoma Department of Wildlife Conservation.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: @OKWildlifeDept | New York Post

Tagi: brand, branding, ciekawostki, design, logo, logotyp, marka, rozrywka, social media

Nawigacja wpisu

Film o BlackBerry wygląda na komedię
Dekodery polsat box 4K i lite z nową aktualizacją [marzec 2023]

Złap 20% zniżki!

Banner: Rabat 20% na usługi w nazwa.pl

Zobacz także

MOBILENEWSYTECHNOLOGIA

O+ Connect: Jak połączyć OnePlus Pad 3 z komputerem Mac?

13 czerwca 2025
Łukasz Majchrzyk
NEWSYRAPORTY I BADANIATECHNOLOGIA

Kto napisał Biblię? AI próbuje dać nam odpowiedź…

13 czerwca 2025
Łukasz Majchrzyk
FILMY, SERIALE, TVNEWSY

Zobacz oficjalny zwiastun 2. sezonu serialu „Pati”

12 czerwca 2025
Łukasz Majchrzyk
iOSMOBILENEWSYTECHNOLOGIA

Usługi Apple’a otrzymają nowe funkcje

12 czerwca 2025
Łukasz Majchrzyk
© 2025 mobiRANK.pl