Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Weź udział w kongresie For Social Media już 23-24 maja!

Już w przyszłym tygodniu widzimy się na Kongresie For Social Media w Gdańsku (lub online) i nie możemy się doczekać!

Pierwszego dnia zaczynamy dzień tematem:

Spokojnie… potem kawa.

Następnie temat obowiązkowy czyli:

I czas na przerwę i wspólny lunch!

Na wykład nr 5 bądź punktualnie poćwiczymy:

W ciągu dnia mamy trening z robienia TikToków, którym pobawimy się też na wieczornym spotkaniu i zobaczymy jakie robimy postępy! Pierwszy dzień spędzimy naprawdę razem.

Wtorek otwieramy

Chwila oddechu i spokojnie bierzemy się za:

Lunch i kolejny blok treningowy: 

A to nie wszystko! Duuuużo praktyki:

▪ trenujemy TikToki,
▪ reelsy,
▪ audyt kont reklamowych,
▪ topowe konto na linkedin,
▪ tweetujemy – rób to dobrze!

2 dni treningu z marketingu w social media! Zapraszamy!

Kongres For Social Media | 23-24.05.22 | Gdańsk | forsm.pl

Agenda wydarzenia

23 maja start 9:00-16:30 | poniedziałek

Temat: Angażująca opowieść o marce, czyli storytelling a social media, Agata Kostrzewa

Temat: Strategie obecności marki na TikToku – którą wybrać?, Karolina Bąkowska

Temat: Jak aktywizować odbiorców w mediach społecznościowych i zamieniać ich w aktywnych orędowników marki – nie tylko CTA. Aleksandra Powierska

Temat: Budowanie strategii w social mediach., Łukasz Korczewski

Temat: Skuteczna reklama wideo potrzebna na wczoraj #socialmedia #help, Bartosz Walat

Jeśli znasz kogoś, kto naoglądał się reklam w telewizji, a potem rzucił rymowanym hasełkiem i pobiegł zamawiać ekipę od wideofilmowania, przekaż mu, że czekam na niego z pakietem rad dla początkujących twórców contentu social media.

Temat: Story driven content: strategie i taktyki Social Mediowe, które zapadają w pamięć., Agnieszka Banaś

Jak zrealizować różne cele z briefu i jednocześnie dotrzeć do grupy docelowej? A co jeśli grup docelowych jest kilka? Architektura budowania taktyki social mediowej opartej o rozwijające się historie z nastawieniem na cel marketingowy.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: informacja organizatora | patronat medialny

Exit mobile version