Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Play z 16 mln klientów w 1Q 2022 roku

Operator Play ma już ponad 16 mln klientów, osiągając solidne wyniki biznesowe w 1. kwartale 2022 r. i przygotowując się do integracji z UPC.

W pierwszym kwartale operator komórkowy Play umocnił swoją pozycję lidera na rynku usług mobilnych, zwiększając liczbę klientów usług mobilnych o 6% r./r. i przekraczając historyczny kamień milowy 16 milionów klientów (bez M2M). Baza abonentów usług dla domu znacząco wzrosła o 81% r./r. do 293.000. Przełożyło się to na wzrost przychodów z usług mobilnych o 5,5%. Zakończenie procesu przejęcia UPC otwiera drogę do zaoferowania klientom w Polsce wyższej jakości i wartości dzięki połączeniu najlepszych w swojej klasie usług mobilnych, stacjonarnych i telewizyjnych.

Najważniejsze dane za 1. kwartał 2022 r:

Przeczytaj także: Play rozszerza zasięg internetu światłowodowego

Wyniki pierwszego kwartału udowodniły, że zespół Play wykazuje się wyjątkowymi umiejętnościami i zaangażowaniem, aby pozostać blisko naszych klientów i rozwijać nasz biznes. Zaowocowało to dalszym wzrostem bazy abonentów usług mobilnych i domowych oraz przekroczeniem progu 16 milionów klientów. Kontynuowaliśmy również, w niespotykanym dotąd tempie, rozbudowę naszej nowoczesnej infrastruktury, aby jeszcze bardziej podnieść jakość naszej sieci zarówno w domu jak i poza nim. Jestem również niezmiernie dumny z postawy zespołu Play solidaryzującego się z obywatelami Ukrainy. Po 7 godzinach od rozpoczęcia wojny, uruchomiliśmy wsparcie na wielu poziomach. Bazując na silnych fundamentach i przejęciu UPC Polska, realizujemy nasze ambicje stworzenia nowej jakości na polskim rynku telekomunikacyjnym z korzyścią dla klientów i rozwoju społeczeństwa i cyfrowej gospodarki – powiedział Jean-Marc Harion, prezes zarządu Play.

Może Cię zainteresować także:

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Play

Exit mobile version