Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Jakie zmiany w mediach i TV przyniesie 2022 rok?

Początek ery niezrównanych treści — nowe studium ukazujące najważniejsze trendy w sektorze mediów i telewizji, które pozwolą przyciągnąć publiczność w 2022 r.

Szybkie przechodzenie na rozwiązania cyfrowe sprawia, że media i telewizja wkraczają w okres eksperymentów i poszukiwań nowych pomysłów, mając bardzo mało zasad i ograniczeń. Dla konsumentów, którzy zyskują dostęp do mnóstwa nowych treści i wizji, jest to korzystne, ale dla branży rok 2022 będzie czasem ciężkiej próby — pokazuje raport firm The Future Laboratory i Sony.

Zamówione przez Sony Professional Solutions Europe studium „Media & Broadcasting Futures” (Przyszłość mediów i telewizji) zawiera spostrzeżenia i opinie europejskich ekspertów z branży.

Wskazuje też cztery rysujące się trendy, które kształtują rynek i tworzą „nową wyjątkowość” w branży eventowej, mediach i telewizji:

Marki różnej wielkości zaczęły rozumieć, jak ważne jest wyprzedzanie trendów. Za przykład może posłużyć sieć Ōma Cinema z Paryża, która prezentuje nową, radykalnie zmienioną wizję wnętrza kina, licząc na połączenie intymności domu ze skalą kinowych doznań. Inny przykład to narzędzie do tworzenia gier wideo Unreal Engine, dzięki któremu producenci serialu „The Mandalorian”, dostępnego na platformie Disney+, mogli eksperymentować z nowymi narzędziami i metodami.

Infografika: jakie zmiany w mediach i telewizji przyniesie 2022 rok?

„Media i przemysł rozrywkowy znajdują w centrum pionierskich technologii, które wyznaczają granice tego, co możliwe”, mówi Adam Fry, dyrektor działu w Sony Professional Solutions. „Firma Sony od ponad 50 lat pełni rolę kompleksowego dostawcy współpracującego ze specjalistami z rynku. Cieszymy się, że możemy się dzielić spostrzeżeniami o tym, »dokąd teraz« będą podążać zarówno oni sami, jak i ich publiczność”.

Dowiedz się więcej o studium „Media & Broadcasting Futures”.

➔ Obserwuj nas w Google News, aby być na bieżąco!

źródło: Sony Polska

Exit mobile version