Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Revolut zmienia logo na bardziej nowoczesne

Po raz pierwszy od 5 lat Revolut przeszedł rebranding i od teraz posługuje się nowym logo stworzonym z mniej skomplikowanych fontów.

Revolut zaczynał 5 lat temu z myślą, aby być jedną aplikacją do zarządzania całym życiem finansowym. Był to dość zuchwały cel – niektórzy mówili, że nie jest to możliwe, kiedy fintech stawiał pierwsze kroki.

Od tego czasu miliony klientów na całym świecie dołączyły do ​ społeczności Revoluta i doskonale rozpoznają charakterystyczną literę „R ”w identyfikacji wizualnej firmy.

Logotyp fintechu, który naprzemienne wykorzystywany jest jako litera „R” i „Revolut” dobrze służył firmie przez lata, ale wraz z rozwojem i dojrzewaniem, musiał ewoluować także styl. Od 20 marca 2020 roku przez najbliższe miesiące firma będzie informowała o kolejnych etapach wdrażania nowej identyfikacji wizualnej swojej silnej marki.

Może Cię zainteresować również:

Revolut Junior z kartą do wydawania kieszonkowego dla dzieci!

Co się zmienia w identyfikacji marki Revolut?

Decyzja o aktualizacji identyfikacji wizualnej Revoluta nie została podjęta pochopnie. W miarę dodawania kolejnych funkcji do aplikacji, od rachunków oszczędnościowych i otwartej bankowości, po handel złotem, wydawało się naturalne, że pojawi się bardziej wyrafinowany, bardziej dojrzały branding.

W nadchodzących miesiącach zauważymy aktualizacje logo „R” i „Revolut”, a także firmowej czcionki. To oczywiście nie wpływa na funkcjonowanie aplikacji mobilnej, ale prawdopodobnie sprawi, że ikona będzie wyglądała bardziej nowocześnie a niebieski kolor będzie o kilka tonów chłodniejszy.

Czy pojawią się karty z nowym logo? ?

W końcu tak. Od jakiegoś czasu Revolut pracuje nad nowymi projektami kart, które zostaną wydane już niedługo.

Karta Visa z nowym logo Revolut

Pobierz aplikację Revolut na swój telefon:

źrodło: Revolut Blog

Exit mobile version