Po raz pierwszy od 5 lat Revolut przeszedł rebranding i od teraz posługuje się nowym logo stworzonym z mniej skomplikowanych fontów.
Revolut zaczynał 5 lat temu z myślą, aby być jedną aplikacją do zarządzania całym życiem finansowym. Był to dość zuchwały cel – niektórzy mówili, że nie jest to możliwe, kiedy fintech stawiał pierwsze kroki.
Od tego czasu miliony klientów na całym świecie dołączyły do społeczności Revoluta i doskonale rozpoznają charakterystyczną literę „R ”w identyfikacji wizualnej firmy.
Logotyp fintechu, który naprzemienne wykorzystywany jest jako litera „R” i „Revolut” dobrze służył firmie przez lata, ale wraz z rozwojem i dojrzewaniem, musiał ewoluować także styl. Od 20 marca 2020 roku przez najbliższe miesiące firma będzie informowała o kolejnych etapach wdrażania nowej identyfikacji wizualnej swojej silnej marki.
Może Cię zainteresować również:
Revolut Junior z kartą do wydawania kieszonkowego dla dzieci!
Co się zmienia w identyfikacji marki Revolut?
Decyzja o aktualizacji identyfikacji wizualnej Revoluta nie została podjęta pochopnie. W miarę dodawania kolejnych funkcji do aplikacji, od rachunków oszczędnościowych i otwartej bankowości, po handel złotem, wydawało się naturalne, że pojawi się bardziej wyrafinowany, bardziej dojrzały branding.
W nadchodzących miesiącach zauważymy aktualizacje logo „R” i „Revolut”, a także firmowej czcionki. To oczywiście nie wpływa na funkcjonowanie aplikacji mobilnej, ale prawdopodobnie sprawi, że ikona będzie wyglądała bardziej nowocześnie a niebieski kolor będzie o kilka tonów chłodniejszy.
Czy pojawią się karty z nowym logo? ?
W końcu tak. Od jakiegoś czasu Revolut pracuje nad nowymi projektami kart, które zostaną wydane już niedługo.
Pobierz aplikację Revolut na swój telefon:
źrodło: Revolut Blog