Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

TOP 10 najczęściej oglądanych reklam na YouTubie w 2019 roku

Oto dziesięć najpopularniejszych reklam na świecie, które były najczęściej odtwarzane w serwisie YouTube w minionym roku.

Aż 6 z 10 najczęściej oglądanych reklam w tym roku w serwisie YouTube było wyświetlanych w bloku reklam podczas Super Bowl LIII, z lutego 2019 roku. Jak widać po statystykach obejrzeń na YouTubie, marketerzy z pewnością byli w stanie zwiększyć zwrot z inwestycji w te reklamy.

Amazon zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności reklam na YouTubie, dzięki swojemu wideo promującemu asystenta Alexa pt. Not Everything Makes the Cut, w której udział wzięły  takie gwiazdy jak Harrison Ford, Forest Whitaker oraz  Ilana Glazer i Abbi Jacobson Broad City. Następne w rankingu są spoty, także emitowane podczas Super Bowl w USA, marki Hyundai oraz kontrowersyjna reklama Procter&Gamble Gillette We Believe: The Best Men Can Be, w której zachęcano mężczyzn do walki z zastraszaniem, walką, dyskryminacją i molestowaniem seksualnym.

Inne najlepsze reklamy z Super Bowl na YouTubie to spot Doritos w którym wystąpili raper Chance  i Backstreet Boys, czy Stelli Artois, w którą zaangażowała się Sarah Jessica Parker i Jeff Bridges oraz reklama NFL z okazji 100-lecia, w której prawie 50 graczy zaczyna rozgrywkę na galowej kolacji.

Gigant technologiczny Apple znalazł się na czwartym miejscu ze swoją reklamą przedstawiającą iPhone’a 11 we wrześniu, a 7. miejsce zajęło Audi z reklamą powiązaną ze Spider Manem pt. Audi Presents: Science Fair.

Zobacz także:

12 najlepszych reklam firm technologicznych

Całkowity czas oglądania na YouTubie wszystkich filmów z listy 10 najlepszych reklam 2019 roku wynosi około 275 milionów minut, przy całkowitej liczbie wyświetleń około 230 milionów, mierzonych od 1 stycznia do 1 grudnia 2019 r. Rankingi YouTube zostały ustalone dzięki algorytmowi uwzględniającemu wyświetlenia bezpłatne i płatne, czas oglądania i utrzymanie odbiorców (część oglądanego filmu).

TOP 10 reklam w 2019 roku wyświetlanych na YouTubie wg obejrzeń na świecie (1 stycznia – 1 grudnia 2019):

miejsce marka tytuł reklamy liczba wyświetleń agencja kreatywna dom mediowy
1. Amazon Not Everything Makes the Cut – Amazon Super Bowl LIII Commercial 39,5 mln Lucky Generals Rufus
2. Hyundai USA The Elevator – 2019 Super Bowl Commercial – Hyundai 38,9 mln Innocean Canvas Worldwide
3. Gillette We Believe: The Best Men Can Be – Gillette (Short Film) 32, 8 mln
4. Apple Introducing iPhone 11 — Apple 31,8 mln Apple OMD
5. Bosch Global The Internet of Things presents – #LikeABosch 23,3 mln Jung von Matt OMD Hamburg
6. Doritos Doritos – Chance the Rapper x Backstreet Boys Super Bowl Official Video #NowItsHot 16,7 mln Goodby, Silverstein & Partners OMD
7. Audi USA Audi Presents: Science Fair 14,8 mln M/H VCCP PHD
8. Stella Artois Stella Artois – Change Up The Usual 13,9 mln Mother New York Dentsu
9. Nike Nike – Dream Crazier 11,1 mln Wieden & Kennedy Publicis Sapient
10. NFL The 100-Year Game – SBLIII 7,3 mln 72andSunny Havas

Poniżej możesz obejrzeć wszystkie powyższe wideo:

1. Amazon: Not Everything Makes the Cut – Amazon Super Bowl LIII Commercial

2. Hyundai USA: The Elevator – 2019 Super Bowl Commercial – Hyundai

3. Gillrtte: We Believe: The Best Men Can Be | Gillette (Short Film)

4. Apple: Introducing iPhone 11 — Apple

5. Bosch Global: The Internet of Things presents – #LikeABosch

6. Doritos: Doritos – Chance the Rapper x Backstreet Boys Super Bowl Official Video #NowItsHot

7. Audi USA: Audi Presents: Science Fair

8. Stella Artois: Stella Artois – Change Up The Usual

9. Nike: Nike – Dream Crazier

10. NFL: The 100-Year Game – SBLIII

źródło: Variety – YouTube Reveals Top 10 Most-Viewed Ads of 2019

Exit mobile version