Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Aplikacja „Moje ING” korzysta z funkcji Asystenta Google’a

ING Bank jako pierwszy bank umożliwiamy użytkownikom aplikacji mobilnej Moje ING głosową obsługę wybranych funkcji, przy pomocy Asystenta Google’a.

Klienci ING Banku mogą zapytać aplikację mobilną Moje ING o saldo, kod BLIK i zlecić wykonanie szybkiego przelewu między swoimi rachunkami. Choć są to na razie tylko trzy operacje, jest to pierwsze wdrożenie takiej integracji w polskiej mobilnej aplikacji bankowej.

Wszystkie te funkcje są dostępna na ekranie przed zalogowaniem. Można je dodać korzystając z opcji „dodaj skrót” w prawym dolnym rogu ekranu aplikacji.

Przeczytaj także: Liczba użytkowników bankowości mobilnej w polskich bankach (4Q 2018)

Jak działa obsługa głosowa w appce Moje ING?

Wystarczy wypowiedzieć jedną z obsługiwanych komend, a aplikacja Moje ING mobile ją wykona.

Kto może skorzystać z obsługi głosowej?

Obsługa aplikacji Moje ING mobile z wykorzystaniem Asystenta Google jest dostępna na urządzeniach z systemem Android. Minimalna wymagana wersja to Android 5.0.

źródło: informacja prasowa

Exit mobile version