Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Fossil Group i Citizen wspólnie będą rozwijać hybrydowe smartwatche

Fossil Group i CITIZEN Watch Company, Ltd. ogłosiły właśnie, że nawiązały strategiczne partnerstwo licencyjne, którego celem jest powiększenie ogólnoświatowego rynku hybrydowych smartwatchy.

Prognozy ekspertów Juniper Research przewidują bowiem znaczny wzrost sprzedaży inteligentnych zegarków do roku 2022.

— Nasze partnerstwo z CITIZEN, największym światowym producentem zegarków i mechanizmów zegarkowych, pozwoli nam zwiększyć świadomość korzystania ze smartwatchy hybrydowych – mówi Kosta Kartsotis, dyrektor generalny Fossil Group. – Współpraca jest wynikiem naszych inwestycji w technologię i pokazuje wypracowane przez nas możliwości w segmencie wearables i w całej branży. W połączeniu z CITIZEN zyskamy nową siłę rozwoju technologii i zwiększymy udział w rynku smartwatchy hybrydowych, wprowadzając nowe innowacyjnei wyjątkowe produkty oraz optymalizując koszty produkcji.

Fossil Group już od 2016 roku definiuje w swoim portfolio kategorię smartwatchy hybrydowych jako zegarków, które przy zachowaniu klasycznej estetyki zegarka analogowego, oferują jednocześnie wiele technologicznychrozwiązań, m.in. dyskretne powiadomienia i funkcje monitorowania, bez konieczności ładowania urządzenia.

Przeczytaj także: TOP 5 producentów smartwatchów w 2017 roku

CITIZEN, uznany na całym świecie ekspert od mechanizmów zegarkowych, od wielu lat zajmuje się nowymitechnologiami, a w 2006 roku wprowadził na rynek pierwszy w świecie zegarek z systemem komunikacji Bluetooth. Sześć lat później firma stworzyła pierwszy zegarek z Bluetoothem zasilany baterią słoneczną – EcoDrive, który nie wymaga wymiany baterii.

W 2016 roku marka rozwinęła swoją dystrybucję na całym świecie i dodała nowe produkty do swojego portfolio. Jeszcze w tym roku CITIZEN planuje debiut najmniejszego i najcieńszego zegarka w świecie – EcoDrive Bluetooth. Firma ma też wśród swoich produktów dedykowany zegarek analogowy ze wskazówkami zasilanymi energią słoneczną.

— CITIZEN zamierza zdecydowanie wejść na szybko rozwijający się rynek zegarków inteligentnych – mówi ToshioTokura, prezes i dyrektor generalny CITIZEN. – Wchodzimy w to partnerstwo i w ten segment rynku z dużą determinacją. My, CITIZEN i Fossil Group łączymy nasze siły, aby stać się liderami w kategorii smartwatchy.

W ramach umowy o współpracy obie firmy będą kooperować przy opracowywaniu innowacji w kategorii smartwatchy. Ponadto CITIZEN:

źródło: informacja prasowa

Exit mobile version