Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Uber po raz kolejny zmienia wygląd

Uber zmienił swoje logo w 2016 roku, a dziś rano firma zaktualizowała swoją witrynę i aplikację o nowe logo marki w ramach kolejnego rebrandingu, które będzie wdrażane w nadchodzących miesiącach.

Ten ruch nadchodzi dwa dni po tym, jak Uber zatrudnił byłą szefową Coca-Coli Rebeccę Messinę do prowadzenie działań marketingowych.

Charakterystyczne dla Ubera używania w komunikacji odważnych haseł, oznakowanie giganta przewozów osobowych zawsze wydawało się nieco wrogie. Nowa czcionka, również odsłonięta dzisiaj, jest znacznie bardziej nowoczesna i przyjazna. I wreszcie, Uber pozbył się UBERa i powitał Ubera.

Najnowsze logo firmy jest jeszcze bardziej proste, dzięki czemu ma być łatwo rozpoznawalne i skalowalne w w 660 miastach, w których obecny jest Uber.

Zobacz także: Uber ma nowe, intrygujące logo

Jest to co najmniej czwarte logo, które Uber posiadał w swojej prawie dziewięcioletniej historii (nawet rzecznik prasowy firmy nie był do końca pewny, ile logotypów już było). Pierwsze, które pamiętam, była po prostu litera U.

Uber pracował nad aktualizacjami przez ostatnie dziewięć miesięcy, prawdopodobnie pod kierownictwem dyrektora generalnego Dary Khosrowshahi. Był zatrudniony w firmie jako dyrektor generalny od ponad roku i spędził tam spory kawał czasu. Rebranding ma sens tylko wtedy, gdy próbujesz pozbyć się coraz gorszej reputacji firmy…

Warty 62 miliardów dolarów Uber jest najcenniejszą prywatną firmą na świecie.

źródło: TechCrunch

Exit mobile version