Skip to content
  •   sobota, 1 kwietnia, 2023
  • O SERWISIE
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
Logo serwisu mobiRANK.pl

mobiRANK.pl

Blog technologiczny, mobile, aplikacje, internet

  • NEWSY
  • iOS
  • ANDROID
  • RANKINGI
    • WSZYSTKIE RANKINGI
    • INTERNET 5G
    • INTERNET NA KARTĘ
    • INTERNET STACJONARNY
    • INTERNET MOBILNY
    • ROBOTY SPRZĄTAJĄCE
    • ABONAMENT

Uber po raz kolejny zmienia wygląd

ANDROID APLIKACJE MOBILNE iOS KSIĄŻKI I POPKULTURA MOBILE NEWSY TECHNOLOGIA WYDARZENIA
13 września 2018
Łukasz Majchrzyk

Uber zmienił swoje logo w 2016 roku, a dziś rano firma zaktualizowała swoją witrynę i aplikację o nowe logo marki w ramach kolejnego rebrandingu, które będzie wdrażane w nadchodzących miesiącach.

Nowe logo Ubera i Ubera Eats (ikony iOS)

Ten ruch nadchodzi dwa dni po tym, jak Uber zatrudnił byłą szefową Coca-Coli Rebeccę Messinę do prowadzenie działań marketingowych.

Charakterystyczne dla Ubera używania w komunikacji odważnych haseł, oznakowanie giganta przewozów osobowych zawsze wydawało się nieco wrogie. Nowa czcionka, również odsłonięta dzisiaj, jest znacznie bardziej nowoczesna i przyjazna. I wreszcie, Uber pozbył się UBERa i powitał Ubera.

Najnowsze logo firmy jest jeszcze bardziej proste, dzięki czemu ma być łatwo rozpoznawalne i skalowalne w w 660 miastach, w których obecny jest Uber.

Zobacz także: Uber ma nowe, intrygujące logo

Jest to co najmniej czwarte logo, które Uber posiadał w swojej prawie dziewięcioletniej historii (nawet rzecznik prasowy firmy nie był do końca pewny, ile logotypów już było). Pierwsze, które pamiętam, była po prostu litera U.

Jedno z pierwszych logotypów Ubera Nowe logo Uber (2018)

Uber pracował nad aktualizacjami przez ostatnie dziewięć miesięcy, prawdopodobnie pod kierownictwem dyrektora generalnego Dary Khosrowshahi. Był zatrudniony w firmie jako dyrektor generalny od ponad roku i spędził tam spory kawał czasu. Rebranding ma sens tylko wtedy, gdy próbujesz pozbyć się coraz gorszej reputacji firmy…

Warty 62 miliardów dolarów Uber jest najcenniejszą prywatną firmą na świecie.

źródło: TechCrunch

Łukasz Majchrzyk Memoji (mobiRANK.pl)
Łukasz Majchrzyk

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.

mobirank.pl
Tagi: aplikacja mobilna, branding, identyfikacja wizualna, logo, marka, podróże, przejazdy, TAXI, transport, Uber

Nawigacja wpisu

Smart Wrzesień z LG z promocjami na smartfony
Pełna lista nowości systemu iOS 12

JAKI WYBRAĆ INTERNET STACJONARNY?

Jaki wybrać internet dla domu (domowy/stacjonarny)?

Przeczytaj także

  • iSpot Polska przejął sieć sklepów Cortland
  • „Wielkie zwierzęta” na Apple TV+ przed Dniem Ziemi
  • Wniosek o paszport dla dziecka złożysz teraz online!
  • Oryginalny iPhone „Lucky you” wystawiony na aukcji
  • Nawodniony odwłok chrząszczy może uratować światowe uprawy

Jaki wybrać internet mobilny?

Jaki wybrać internet mobilny na kartę?
© 2023 mobiRANK.pl