Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

UPC z nowymi pakietami Happy Home i nowym logo

Od 28 sierpnia 2017 roku UPC wprowadziło odświeżoną ofertę pakietów telewizyjnych i internetu opartego na światłowodzie o prędkości do 500 Mb/s.

Z początkiem września UPC Polska rusza z nową kampanią marketingową Happy Home, która odzwierciedla inwestycje firmy w rozwijanie najnowocześniejszych technologii, zapewniających klientom najlepsze doświadczenia w dostępie do internetu i cyfrowej rozrywki. Pierwszym etapem kampanii pod hasłem „Radość z każdej chwili” jest start oferty internetu do 500 Mb/s i najszybszego łącza Wi-Fi w całym domu, jak również szerokiej gamy kanałów telewizyjnych, filmów i seriali HD oraz sportowych emocji.

W nowych pakietach Happy Home klienci otrzymują dostęp do internetu i rozrywki już od 49 zł przez pierwsze 3 miesiące, a potem do końca 24-miesięcznej umowy trzeba płacić 109 zł miesięcznego abonamentu.

Na początku roku UPC udostępniło przełomową usługę Replay TV na dekoderach Horizon, następnie podniesiono do 60 Mb/s prędkość internetu dla abonentów, którzy dotychczas  korzystali z niższych przepustowości.

Przeczytaj także: Ranking ofert internetu stacjonarnego dla domu (operatorzy)

Czym jest Happy Home w UPC?

„Radość z każdej chwili” to efekt szeroko zakrojonych badań konsumenckich prowadzonych przez Liberty Global, spółkę-matkę UPC. Pokazują one, jak zmienia się dziś styl życia, definicja rodziny i wspólnego spędzania czasu.

Wyzwaniem jest zaspokojenie potrzeb klienta w nowoczesnym świecie. Chociaż dostęp do internetu jest dla niego ważny, bo pozwala korzystać z treści i je tworzyć zawsze i wszędzie, to jednak coraz częściej ceni chwile kontaktu z bliskimi. Bardziej efektywna obsługa klienta, skupienie na jego potrzebach oraz najnowocześniejsza sieć i superszybkie Wi-Fi w każdym zakamarku domu są kluczem do spełnienia oczekiwań klientów – i to właśnie znajduje się w centrum oferty Happy Home od UPC.

Nowe logo firmy UPC

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy zmiana logo UPC Polska. Kwitnący kwiat w logotypie firmy nie jest już niebieski, ale biały i umieszczono go na zielonym tle. Operator rozpoczął już także zmianę wystroju punktów sprzedaży.

Nowe logo UPC (2017)

Po ponad 20 latach działania w Polsce uznaliśmy, że musimy odświeżyć markę – mówi Anna Putts, head of marketing communication UPC w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma w nowej komunikacji chce teraz podkreślać, że nie jest tylko siecią kablową, ale zaspokaja także potrzeby rozrywki i komunikacji u wszystkich domowników. (źródło: WirtualneMedia)

Nowe pakiety i cennik oferty łączonej w UPC (internet + telewizja)

Pakiety Happy Home, to nowa  oferta stworzona, aby wyprzedzić oczekiwania klientów:

Cena superpakietu z internetem 250 Mb/s i 106 kanałami TV zaczyna się od 49 zł miesięcznie w trzymiesięcznej promocji, po upływie tego czasu klienci zapłacą za ten wariant 109 zł/miesiąc. Superpakiet z internetem do 120 Mb/s i 106 kanałami TV kosztuje 89 zł/miesiąc, a z internetem do 500 Mb/s i 151 kanałami TV oraz nagrywarką kosztuje teraz 139 zł miesięcznie.

Sprawdź aktualną ofertę pakietów promocyjnych UPC (internet + telewizja).

Oto pełny cennik Happy Home w UPC dla umów na 2 lata:

Cennik pakietów Happy Home w UPC (28 sierpnia 2017 r.)

źródło: Newsroom UPC, WirtualneMedia

Exit mobile version