Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Oath to nowa nazwa firmy Yahoo i AOL

Firma Verizon, nowy właściciel Yahoo i AOL, zmienia ich nazwę na „Oath”, co w wolnym tłumaczeniu oznacza „przysięgę”.

Transakcja zakupu Yahoo przez Verizon była dosyć skomplikowana. Przez kłopoty związane z bezpieczeństwem danych, Yahoo sporo straciło na wartości – a firma długo walczyła – nawet wtedy, gdy Verizon ogłosiło zamiar zakupu spółki.

Część utraconej wartości jest w samej marce Yahoo, którą Verizon w tym momencie najwyraźniej uznaje za toksyczną. Dlatego też, nowy właściciel zamierza zmienić nazwę połączonych firm Yahoo i AOL na Oath.

Przeczytaj także: To co zostało z Yahoo zmienia nazwę na Altaba

Serwis Business Insider nieoficjalnie jako pierwszy poinformował o nowej nazwie. Kilka minut później prezes AOL Tim Armstrong potwierdził tę zmianę w swoim wpisie na Twitterze.

Transakcja zakupu ma się zakończyć w bieżącym kwartale, co oznacza, że ​​już niedługo usłyszymy więcej o przyszłości marek AOL i Yahoo. Opóźnienia w sfinalizowaniu transakcji związane były z ogromnym naruszeniem bezpieczeństwa Yahoo i późniejszym obniżeniem wartości transakcji o 350 mln dolarów.

Spółki jeszcze oficjalnie nie zmieniły swojej nazwy, ale czujni internauci, już wydali szybką i bezlitosną ocenę nowej marki.

źródło: Business Insider via Engadget

Exit mobile version