Skip to content
  •   wtorek, 28 marca, 2023
  • O SERWISIE
  • PARTNERZY
  • KONTAKT
Logo serwisu mobiRANK.pl

mobiRANK.pl

Blog technologiczny, mobile, aplikacje, internet

  • NEWSY
  • iOS
  • ANDROID
  • RANKINGI
    • WSZYSTKIE RANKINGI
    • INTERNET 5G
    • INTERNET NA KARTĘ
    • INTERNET STACJONARNY
    • INTERNET MOBILNY
    • ROBOTY SPRZĄTAJĄCE
    • ABONAMENT

Oath to nowa nazwa firmy Yahoo i AOL

NEWSY WYDARZENIA
3 kwietnia 2017
Łukasz Majchrzyk

Firma Verizon, nowy właściciel Yahoo i AOL, zmienia ich nazwę na „Oath”, co w wolnym tłumaczeniu oznacza „przysięgę”.

Oath: nowe logo Yahoo i AOL

Transakcja zakupu Yahoo przez Verizon była dosyć skomplikowana. Przez kłopoty związane z bezpieczeństwem danych, Yahoo sporo straciło na wartości – a firma długo walczyła – nawet wtedy, gdy Verizon ogłosiło zamiar zakupu spółki.

Część utraconej wartości jest w samej marce Yahoo, którą Verizon w tym momencie najwyraźniej uznaje za toksyczną. Dlatego też, nowy właściciel zamierza zmienić nazwę połączonych firm Yahoo i AOL na Oath.

Przeczytaj także: To co zostało z Yahoo zmienia nazwę na Altaba

Serwis Business Insider nieoficjalnie jako pierwszy poinformował o nowej nazwie. Kilka minut później prezes AOL Tim Armstrong potwierdził tę zmianę w swoim wpisie na Twitterze.

Billion+ Consumers, 20+ Brands, Unstoppable Team. #TakeTheOath. Summer 2017. pic.twitter.com/tM3Ac1Wi36

— Tim Armstrong (@tim_armstrong) April 3, 2017

Transakcja zakupu ma się zakończyć w bieżącym kwartale, co oznacza, że ​​już niedługo usłyszymy więcej o przyszłości marek AOL i Yahoo. Opóźnienia w sfinalizowaniu transakcji związane były z ogromnym naruszeniem bezpieczeństwa Yahoo i późniejszym obniżeniem wartości transakcji o 350 mln dolarów.

Spółki jeszcze oficjalnie nie zmieniły swojej nazwy, ale czujni internauci, już wydali szybką i bezlitosną ocenę nowej marki.

źródło: Business Insider via Engadget

Łukasz Majchrzyk Memoji (mobiRANK.pl)
Łukasz Majchrzyk

Od 2005 roku zajmuję się komunikacją internetową i e-marketingiem, jestem pasjonatem urządzeń mobilnych oraz nowych technologii – i nie waham się ich używać.

mobirank.pl
Tagi: AOL, brand, branding, ciekawostki, logo, logotyp, rebranding, Verizon, Yahoo

Nawigacja wpisu

UPC wprowadza usługę Replay TV do swojej oferty
94% internautów w wieku 16-24 lata ma własnego smartfona

JAKI WYBRAĆ INTERNET STACJONARNY?

Jaki wybrać internet dla domu (domowy/stacjonarny)?

Przeczytaj także

  • Apple Music Classical jest już dostępny w App Store
  • Czy Księżyc powinien mieć własną strefę czasową?
  • Apple wypuściło iOS 16.4 i macOS Ventura 13.3 z Unicode 15.0
  • Kosmiczna cegła StarCrete z dodatkiem ziemniaków i soli
  • Apple Watch z glukometrem dopiero za 3 do 7 lat?

Jaki wybrać internet mobilny?

Jaki wybrać internet mobilny na kartę?
© 2023 mobiRANK.pl