Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Kampania (RED) w sklepie App Store z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS

Firma Apple po raz kolejny przyłącza się do Światowego Dnia Walki z AIDS (1 grudnia), uruchamiając kampanię (RED) w sklepie z aplikacjami App Store.

Już od 10 lat w ramach programu (RED) Apple pomaga powstrzymywać AIDS na świecie. Finansuje doradztwo, badania, a przede wszystkim leki, które zapobiegają przenoszeniu wirusa HIV z ustroju matki do organizmu nienarodzonego dziecka. Każdy zakup przybliża do narodzin pokolenia całkowicie wolnego od AIDS.

Firma z Cupertino także w tym roku chce przeznaczyć do miliona dolarów dla (RED), uruchamiając akcję charytatywną (GAMES FOR RED) w swoim sklepie z aplikacjami mobilnymi App Store. Oprócz nowych produktów z limitowanej serii PRODUCT (RED), Apple z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS przeznaczy fundacji zyski z mikrotransakcji wykonanych w grach uczestniczących w akcji.

Jak działa akcja (RED) organizowana przez Apple’a?

Do 6 grudnia 2016 roku, za każdą płatność wykonaną w sklepie App Store lub sklepie internetowym, Apple przeznaczy 1 dolara na rzecz organizacji walczących z AIDS – (RED).  W poprzednich latach również mogliście wziąć udział we wsparciu RED, oto jak wyglądało to w 204 i 2015 roku:

(GAMES FOR RED) w sklepie App Store

Wśród gier (oznaczonych w sklepie na czerwono z logo (RED)) , z których mikrotransakcje zostaną przekazane dla Global Fund (RED) znalazły się:

Na specjalnej stronie internetowej (PRODUCT)RED™  możesz kupić wybrany produkt z limitowanej serii, a część pieniedzy zostanie przekazanych Globalnej Fundacji. Wśród charakterystycznych czerwonych produktów znalazły się akcesoria dla iPhone’a, iPada i Apple Watcha, takie jak etui Smart Battery, głośniki, i słuchawki Beats, specjalne opaski do Apple Watcha oraz czerwone iPody touch, nano i shuffle.

źródło: Apple App Store

Exit mobile version