Firma Apple po raz kolejny przyłącza się do Światowego Dnia Walki z AIDS (1 grudnia), uruchamiając kampanię (RED) w sklepie z aplikacjami App Store.
Już od 10 lat w ramach programu (RED) Apple pomaga powstrzymywać AIDS na świecie. Finansuje doradztwo, badania, a przede wszystkim leki, które zapobiegają przenoszeniu wirusa HIV z ustroju matki do organizmu nienarodzonego dziecka. Każdy zakup przybliża do narodzin pokolenia całkowicie wolnego od AIDS.
Firma z Cupertino także w tym roku chce przeznaczyć do miliona dolarów dla (RED), uruchamiając akcję charytatywną (GAMES FOR RED) w swoim sklepie z aplikacjami mobilnymi App Store. Oprócz nowych produktów z limitowanej serii PRODUCT (RED), Apple z okazji Światowego Dnia Walki z AIDS przeznaczy fundacji zyski z mikrotransakcji wykonanych w grach uczestniczących w akcji.
Jak działa akcja (RED) organizowana przez Apple’a?
- Gdy kupujesz produkt (PRODUCT)RED™, Apple zasila Globalny Fundusz.
- 100% pieniędzy przekazanych do Globalnego Funduszu wykorzystywanych jest na finansowanie programów zwalczania HIV/AIDS.
- Ta pomoc trafia do osób zagrożonych i zakażonych HIV w Ghanie, Lesotho, Rwandzie, Republice Południowej Afryki, Suazi, Tanzanii, Kenii i Zambii.
Do 6 grudnia 2016 roku, za każdą płatność wykonaną w sklepie App Store lub sklepie internetowym, Apple przeznaczy 1 dolara na rzecz organizacji walczących z AIDS – (RED). W poprzednich latach również mogliście wziąć udział we wsparciu RED, oto jak wyglądało to w 204 i 2015 roku:
- Światowy Dzień Walki z AIDS – kampania (RED) w App Storze (2014)
- Supercell z Apple w kampanii Światowego Dnia AIDS 2015
(GAMES FOR RED) w sklepie App Store
Wśród gier (oznaczonych w sklepie na czerwono z logo (RED)) , z których mikrotransakcje zostaną przekazane dla Global Fund (RED) znalazły się:
- Angry Birds 2,
- Angry Birds POP!,
- Best Fiends,
- Best Fiends Forever,
- Boom Beach,
- Candy Crush Jelly Saga,
- Clash of Clans,
- Clash Royale,
- CSR2,
- Episode,
- Farm Heroes Saga,
- FarmVille: Tropic Escape,
- FIFA Mobile,
- Hay Day,
- MARVEL Contest of Champions,
- PewDiePie’s Tuber Simulator,
- Plants vs. Zombies Heroes,
- SimCity BuildIt,
- War DragonsYAHTZEE With Buddies.
Na specjalnej stronie internetowej (PRODUCT)RED™ możesz kupić wybrany produkt z limitowanej serii, a część pieniedzy zostanie przekazanych Globalnej Fundacji. Wśród charakterystycznych czerwonych produktów znalazły się akcesoria dla iPhone’a, iPada i Apple Watcha, takie jak etui Smart Battery, głośniki, i słuchawki Beats, specjalne opaski do Apple Watcha oraz czerwone iPody touch, nano i shuffle.
źródło: Apple App Store