Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

Przyszłością TV są aplikacje – reklama Apple TV

Apple opublikowało nową reklamę pt. „The Future of TV is Apps”, która skupia się na aplikacjach stworzonych na Apple TV 4. generacji.

Reklama, jak można się domyśleć koncentruje się woków aplikacji i gier, które dostępna są w App Storze na Apple TV działającym pod systemem tvOS.

W reklamie urządzenie – nowe Apple TV 4. generacji zmienia się w pudełko ozdobione motywami kojarzącymi się z tematyką danej aplikacji. W spocie wspomniano o takich aplikacjach jak: Netflix, Apple Music, WatchESPN, Asphalt 8: Airborne, Disney Infinity, Gilt, GrubHub, Showtime, Crossy Road, HBO Now i Fox Now. ,Reklama kończy się podobnie jak wszystkie pozostałe reklamy Apple TV, czyli jasnokolorowe paski telewizyjne, z hasłem The future of television oraz logiem urządzenia.

Oprócz reklamy wideo, Apple uruchomiło w wielu miastach kampanię billboardową oraz kampanię internetową w social mediach. Należy zauważyć, że wsparcie dla aplikacji firm trzecich pod systemem tvOS jest jedną z kluczowych funkcji najnowszego Apple TV, które miało swoją premierę w październiku zeszłego roku.

Ta konkretna reklama zatytułowana jest The Future of TV is Apps (z ang. Przyszłością telewizji są aplikacje) i jest to druga reklama z tej serii.

Zobacz także: Telewizja przyszłości w reklamie nowego Apple TV

Co sądzisz o tej reklamie Apple TV? Podziel się swoimi przemyśleniami w komentarzu poniżej!

źródło: Apple, iPhoneHacks

Exit mobile version