Site icon mobiRANK.pl Przejdź do pełnej wersji

41% internautów używa bankowości mobilnej

Z jakich aplikacji bankowości mobilnej korzystamy najchętniej i jakie są tego powody – zobaczcie najnowsze wyniki badania AdTrends.

W środę, 9 września świat ujrzał nowy model iPhone’a z większym wyświetlaczem oraz rewolucyjny (wg Apple’a) system płatności mobilnej. Jak widać, w Cupertino zauważono w końcu trend, który wyznacza nowy standard obsługi finansowej – coraz więcej osób płaci mobilnie, mając bank zawsze pod ręką, a większe ekrany to więcej możliwości dla aplikacji (w tym finansowych).

Responsywność stanowi tu kluczowy aspekt wygody korzystania z usług, co z kolei zauważył ING Bank Śląski, tworząc specjalnie dedykowaną na tablety wersję swojego serwisu – ING Bank Mobile HD.

Zobacz także: Ranking polskich bankowych aplikacji mobilnych 2014

 

Korzystanie z aplikacji bankowych

Ponadto w Polsce wprowadzono długo oczekiwane topowe modele Windows Phone’a z nowym systemem 8.1. Platforma ta cały czas rozwija się i budzi zainteresowanie zarówno wśród nowych użytkowników, jak i posiadaczy wcześniejszych telefonów z logo NOKIA.

Przełom sierpnia i września to również czas, w którym Microsoft podejmuje decyzję o zaprzestaniu używania nazwy fińskiego producenta.

Najpopularniejsze mobilne aplikacje bankowe

Najważniejsze wnioski z najnowszego badania AdTrends:

Sierpniowy AdTrends (następca AdvertTracka) oprócz stałego badania postaw wobec reklam w internecie, odpowiadając na pytanie jak korzystamy z reklam na różnych kanałach digitalowych i jak cenimy sobie ich przydatność, w tym miesiącu skupia się na użytkownikach aplikacji bankowych, by sprawdzić ich popularność wśród internautów, ale także by ocenić potencjał reklam dla tych użytkowników.

Powody korzystania z aplikacji bankowych

O Badaniu

AdvertTrack to cykliczne badanie postaw wobec reklam w Internecie realizowane przez IRCenter i ResearchNow. Badanie jest realizowane metodą CAWI, raz na miesiąc na reprezentatywnej próbie co najmniej 400 internautów. Celem projektu jest długoterminowe określenie postaw wobec reklamy w Internecie – tradycyjnych reklam odsłonowych, programów afiliacyjnych i performance oraz działań w mediach społecznościowych.

źródło: informacja prasowa IRCenter

Exit mobile version